Gjest Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 God dag. Jeg har ett innsug og en fuelrail jeg veldig gjerne skulle hatt glassblåst så det ser litt mere fancy ut ;) Noen som veit om en bedrift eller en privatperson som har mulighet til å fikse dette for meg? Betaler selvsagt for jobben :) (ingenting i livet er gratis ;)) tlf.nr kan sendes på pm hvis man ikke vil legge det ut for gud og hvermann :) Mvh. Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Må da være noen som kan hjelpe meg? Med "i nærheten av kongsberg" så tenker jeg på oslo, hønefoss, osv altså! ;) Har da bil, har man ikke? Hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 er nesten garantert noe av dette i drammen eller utenfor.. men hvor vet jeg ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Ja jeg har tenkt på det, men har ikke kommet så mye lenger enn til tenke-stadiet :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg