|Massern| Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Har da vraket Golfen min, og tenkte dermed at jeg kanskje skulle lakkere den opp igjen, da med todelt lakk og litt annet div. Ting som skulle ha blitt gjort: 1: Lakkere bilen todelt, nederste delen i originalfarge, bare at den skal være matt og ikke metallic. Øverste delen enten i en lysere gråfarge, denne skal også være matt, eller mattbeige øverst. Eventuelt andre matte farger øverst (nederst skal den være mattgrå uansett). 2: Fjerne dørlister 3: Rød stripe som skiller de to fargene på bilen 4: Tone rutene litt 5: Lakke senter i felgene i en middels lys gråfarge 6: Fjerne sidespeil og sette på speil som det er bilde av lenger nede i tråden Punkt 1, 2, 3 og 6 som er det viktigste at jeg får se. Helst en med mattbeige øverst og en annen en med en litt lysere matt gråfarge øverst. Skillen på lakken skal selvfølgelig være på den originale knekken omtrent midt på karosseriet. Så til noen bilder av bilen min: Mod gjerne et bilde bakfra og et som man ser fronten på i alle nevnte lakkalternativer, og gjerne farger dere tror hadde passet. Bilde av de beige fargene jeg kunne tenkt meg øverst: Gjerne prøve med begge fargene øverst på min, som er på denne bilen her: Speil som skal sitte øverst på døra like ved skillen som er på de to vinduene: Kanskje ikke så lett dette med speilene, men får prøve og se dere som kan det. Hadde satt pris på noen seriøse forslag. Belønnes med heder og ære:) Mvh Mads Kristian Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Noen må da kunne prøve? Er en lett jobb for de som har litt peil på PS. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Jeg kan prøve meg litt senere ikveld hvis jeg har tid:) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Det hadde vært genialt:) Lyst til å se hvordan det kan bli. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Dette var ikke lett nei. vet ikke om jeg klarte å treffe med fargen . klarte ikke helt å få det til å bli matt Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Ai, ai! Du er helt knall, MSpeed:thumb Tusen takk, skal du ha:) Fikk ikke noe særlig lyst på hellakkering nå. Isj. Folk kan fortsatt slenge inn sine bidrag. Ikke at det trengs egentlig, men kunne vært moro om noen andre hadde moddet et annet bilde eller gjort MSpeed sine bidrag matte. Men skal sies, at hellakkering frister mer enn noen gang nå. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Flere bidrag mottas med takk. Fint om noen kunne moddet en av de 2 bildene som man ser bilen bakfra, med grå og beige farge som MSpeed la ut. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Noen som kunne moddet så den beige fargen nederst og den gråe øverst? Må se hvordan det kan bli også hvis jeg skal lakkere bilen. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lada Påvver Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 I can ;) Fikser det nå! Siter Et liv uten Niva er som et liv uten bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lada Påvver Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Siter Et liv uten Niva er som et liv uten bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Takk skal du ha:) Har alt fått et bilde fra før, men blir nok mest sannsynlig til at jeg lakkerer bilen sånn, ja. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg