rdl Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 RDL & Spyshop har planer om å gå sammen og få startet et paintball senter sentralt i oslo/lillestrøm området. Det vil foregå Utleie for enkelt personer, bedrifts cup for større firmaer, og utleie av lokalet til Paintball klubber og andre som har eget utstyr. Dette krever da at vi får med oss flere som kan være intressert i enten å begynne å spille, eller utvide sine egenskaper enda mere med oss. Vi er nå på utkikk etter et innelokale, som skal kunne bruke året rundt, og spes over vinteren. Er det noen som kunne tenke seg å melde seg i klubben? Har du utstyr fra førav men mangler et sted å trene? Og trenger du eventuelt utstyr, vi har gode priser på alt du skulle trenge! En egen hjemmeside vil ganske snart vi lagt opp! Noen som trenger no mere info ang dette? Vennligst send meg en mail på rdl@rdlx3m.com med PAINTBALL som subject, MVH Robert Dragan Luketic Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 i'm in! men liker ikke at folk stjeler idea mine :P Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 hehe stjeler idee?.. vi har funders på dette i over 1mnd, men vi viste bare ikke om vi skulle leie skogs område av oslo komune, eller leie et helt bygg... det beste blir lager bygg da har vi varme over vinteren.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Noe sånt vil jo koste en dek kroner da... Noen formening om hvor mye? Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Originally posted by rdl RDL & Spyshop har planer om å gå sammen og få startet et paintball senter sentralt i oslo/lillestrøm området. Det vil foregå Utleie for enkelt personer, bedrifts cup for større firmaer, og utleie av lokalet til Paintball klubber og andre som har eget utstyr. Dette krever da at vi får med oss flere som kan være intressert i enten å begynne å spille, eller utvide sine egenskaper enda mere med oss. Vi er nå på utkikk etter et innelokale, som skal kunne bruke året rundt, og spes over vinteren. Er det noen som kunne tenke seg å melde seg i klubben? Har du utstyr fra førav men mangler et sted å trene? Og trenger du eventuelt utstyr, vi har gode priser på alt du skulle trenge! En egen hjemmeside vil ganske snart vi lagt opp! Noen som trenger no mere info ang dette? Vennligst send meg en mail på rdl@rdlx3m.com med PAINTBALL som subject, MVH Robert Dragan Luketic Blir du like vanskelig å ha med å gjøre på den butikken der som du er her på nettet?? Evnt at du blir verdensmester der også.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Originally posted by Asim Blir du like vanskelig å ha med å gjøre på den butikken der som du er her på nettet?? Evnt at du blir verdensmester der også.... hehehehe Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 ikk eglem at jeg er verdens mester i alt! så jeg blir nokk det ja, bortsett fra at på senteret blir jeg i klasse over deg så blir det busing fra din side fårru deg bare en kule i ræva! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 hehe, en spøk.. kjartan.. hørte frode var å så på lokale i dag.. kan jo bli bra detta... Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Originally posted by bing hehe, en spøk.. kjartan.. hørte frode var å så på lokale i dag.. kan jo bli bra detta... jepp. 3.000KV/M 6m høyt:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 høres dyrt ut! :) men om det er noe som trengs som folk kan hjelpe til så skrik ut... detta blir smooth! :) får starte klubb da.. blir pakkninger på meg etterpå :D Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Originally posted by rdl RDL & Spyshop har planer om å gå sammen og få startet et paintball senter sentralt i oslo/lillestrøm området. Det vil foregå Utleie for enkelt personer, bedrifts cup for større firmaer, og utleie av lokalet til Paintball klubber og andre som har eget utstyr. Dette krever da at vi får med oss flere som kan være intressert i enten å begynne å spille, eller utvide sine egenskaper enda mere med oss. Vi er nå på utkikk etter et innelokale, som skal kunne bruke året rundt, og spes over vinteren. Er det noen som kunne tenke seg å melde seg i klubben? Har du utstyr fra førav men mangler et sted å trene? Og trenger du eventuelt utstyr, vi har gode priser på alt du skulle trenge! En egen hjemmeside vil ganske snart vi lagt opp! Noen som trenger no mere info ang dette? Vennligst send meg en mail på rdl@rdlx3m.com med PAINTBALL som subject, MVH Robert Dragan Luketic Jeg vet om et lokale da.. dvs.. et område med flere bygninger som er til salgs, kun 17 mill skal dem ha for det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Jeg hadde mitt eget private senter jeg rett over gata... :D Synd det er rivi nå og satt opp en blokk der.... Var helt perfect... En masse rom og en stor hall med maskiner å gjemme seg bak og sånn "galleri" oppe langs hele hallen nedover.... Kulere paintballkriger har jeg aldri opplevd...... Når vi skulle ut så folk temmelig sjokka ut når 6mann med store gæverer i full army uniform,hjelm og maske, hoppa over ett høyt gjerde midt i sentrum..... :D Finn en gammal fabrikk eller no, der er det ofte mye stæsj gjemme seg bak, blir iallefall med jeg, det er skitgøy innendørs!! Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 vi spilte før på gamle fornebu hangaren til vi fant ut at snuten suska der..... vi rapulerte fra taket og inn i terminale og var helt med :) morro som faen Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Blir dette her noe "speedball" organisert, eller blir det bare "leke krig"? Tenker da på dommere, forbud mot camo, organiserte lag osv.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 tror det går noen planer om å bygge village.. så det blir nok ikke speedball... men det er jo bare noen kunklusjoner jeg trekker i hytt og pine etter hvordan jeg tolket det som ble snakket om på søndag :) Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg