Gå til innhold

Paintball Senter!

Ranger emnet

rdl

Anbefalte innlegg

Det komer til å bli laget en UTE og en INNE bane.... den som er inne skla vi mest muligens dele i 2.

DVS, vi kan lage en bane med "ROM" dører sniper muligheter, storming osv, akkurat som swat trening, dvs redde gisler og ta terrorister...

Den andre banen kan vi lage av capture the flag type, hvor vi har en bane med 2 sider HELT like om å hente et flagg på midten.

Den ute blir vanlig militærtrening i skauen som alle forestiller seg om ang. paintball... 2 lag spille i åpen skog til sisteman er død! :)

Slik ville jeg væffal ha laget det,

Vi kan oxo lage noe ala Megazone med musikk og mørkerom hvbor folk kan gjemme seg osv, men det er bare enm tankegang.

jeg personlig ville helst ha laget en GIGANTISK etterligning av en BY eller et BYGG, med rom osv.

SÅ man kan få litt feeling av SWAT vs. TERROR.... det kan bli morro:)

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

Det komer til å bli laget en UTE og en INNE bane.... den som er inne skla vi mest muligens dele i 2.

DVS, vi kan lage en bane med "ROM" dører sniper muligheter, storming osv, akkurat som swat trening, dvs redde gisler og ta terrorister...

Den andre banen kan vi lage av capture the flag type, hvor vi har en bane med 2 sider HELT like om å hente et flagg på midten.

Den ute blir vanlig militærtrening i skauen som alle forestiller seg om ang. paintball... 2 lag spille i åpen skog til sisteman er død! :)

Slik ville jeg væffal ha laget det,

Vi kan oxo lage noe ala Megazone med musikk og mørkerom hvbor folk kan gjemme seg osv, men det er bare enm tankegang.

jeg personlig ville helst ha laget en GIGANTISK etterligning av en BY eller et BYGG, med rom osv.

SÅ man kan få litt feeling av SWAT vs. TERROR.... det kan bli morro:)

hadde vært moro det, så kan man velge om man skal kjøre go-kart eller paintball..:D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by antheus

Så opplegget blir og leke krig med paintball utstyr. Ikke SPORTEN paintball.

Er det noe alle ønsker så er det selvfølgelig å sparke inn dører, snike seg inn igjennom vinduer og rundt hjørner og leite etter andre å kverke og eventuelt redde ;)

synes det alltid e rmorro med swat trening

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

Er det noe alle ønsker så er det selvfølgelig å sparke inn dører, snike seg inn igjennom vinduer og rundt hjørner og leite etter andre å kverke og eventuelt redde ;)

synes det alltid e rmorro med swat trening

altså, kort fortalt, dette blir som når man lekte cowboy og indianer når man var mindre men nå så faktsisk skyter man på hverandre..:D men moro er det ihverfall..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal man spille paintball seriøst skal det gjøres som disse gutta!! :) dem er ikke verdens mestre eller noe, bare litt goe :)

dette er paintball. alt annet blir tamt :D

[url= http://www.derderpaintball.com/derdertrailer.wmv

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

vi spilte før på gamle fornebu hangaren til vi fant ut at snuten suska der.....

vi rapulerte fra taket og inn i terminale og var helt med :)

morro som faen

Hva med de gamle dikemark sykehusene?... der hvor snuten trener??.. de er jo tomme på kveldstid å i helgene.. litt små scary der da:).. kan høre noen lyder som ikke skal være der:) hehe

det var jo tidligere mental og tuberkolose sykehus eller noe:))

Hørt om folk som har softgun krig der... og det er ganske lytt der... hører man noen løpe i etasjen over.. så tror man at noen er rett rundt hjørnet å sånt:)..

Har ikke vært der.. men folk jeg kjenner har vært der og fortalt

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alle som starter med paintball starter med det "leke krig" tingen. Gjorde det selv. Etter en sesong eller to fant jeg ut at konkuranse formen paintball, var mere lokkende. Var med på min første turnering i -95. Når man spiller konkuranse paintball blir man mere og mere interresert i og drive det slik at den vanlige mannen i gata, skal gi opp intrykket at det er krig. Det blir holdt på baner som er helt flate, dekningene er satt opp slik at det er helt lik fra begge sider. Man har dommere, og Camo er forbudt. Desverre måtte jeg prioritere andre ting og bruke så mye penger på, at jeg sluttet i 2000. Savner rushet enda........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg skjønner hva dere mener, men... ØDLEGGE RYKTET?:.... hva faen er det forno piss?... Vi kommer til å ha 2 baner, en ute bane med skog og en "village" inni, men med den inne banen vil vi lage noe som ikke noen andre har, det er nemlig strategisk spill som swat.

Eneste som er dritt er at du blir troffet på kloss hold, tom. innen 1-2m

men det er fortsatt det nærmeste du kommer til ekte snute trening uten å bli drept eller varig skadet!

Fortsatt kulere å bruke paintball enn softgun!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ikke glem at dette skal bl.a arrangeres for firmaer og andre folk som evntuelt ikke har spilt før.. da kan det bli litt morro med forjslellige ting enn BARE å "løpe i skogen"

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider