Wheelman Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Har et problem med min E36 318i. Når den er kald går den ikke på tomgang i det hele tatt, og når den er varm går den bare så vidt... Problemet kom plutselig på lørdag... Noen som har en anelse om hva det kan være..? Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Nå kan jeg ingenting om den bilen, eller motoren. Men litt basics.. Er den tungstarta også? Isåfall er det kaldstartdyse eller termotidgiver. Ellers ville jeg ha sjekka tomgangsregulatoren, og tilhørende slanger. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Nå kan jeg ingenting om den bilen, eller motoren.Men litt basics.. Er den tungstarta også? Isåfall er det kaldstartdyse eller termotidgiver. Ellers ville jeg ha sjekka tomgangsregulatoren, og tilhørende slanger. Har ingen problemer annet enn tomgangen... Litt merkelig at det kom så plutselig... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Er det tomgangsreguletor på denne? Prøv å mål resistansen mellom tilkoblingspinnene. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Problem løst... Det var slangen mellom luftmengdemåler og inntaket som var sprukket... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg