Gå til innhold

Min Volvo 740

Ranger emnet

Volvo 740 Fan !

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sett folk legge ut bilen sin for og skryte av den så tenkte jeg skulle gjøre det også.

Jeg har bare hatt bilen i ca en måned og jeg fyller ikke 18 før om 34 dager så jeg har ikke kjørt den så mye enda, men da får jeg jo tid til og drive med den litt.

Her er en liste over ting jeg skal gjøre og hva jeg har gjort.

Jeg skal :

# Senke den evt. sette på skjørt ?

# Neon lys / led lys under

# Sette på spoiler

# Bytte til hvite blink lys

# Bytte felger

# Bytte bremser

# Sette på øyelokk

# Slipe rust

OSV

Jeg har :

# Satt inn stereo anlegg

# Tatt motor vask

# Satt på setetrekk

Pluss at jeg har gjort noen små ting her og der.

Her er noen bilder av bilen :)

451z7o0.jpg

2up8rwj.jpg

40dhp2t.jpg

48qaky1.jpg

2nkl7kl.jpg

48x1w2h.jpg

34nl2iw.jpg

2udukgg.jpg

43dytma.jpg

47bq51w.jpg

Håper dere likte bilen :) Vis dere synes jeg burde gjøre noe så får dere si fra, jeg er åpen for nye meninger ;)

Volvo For Life:partyon:

Min bil : Volvo V70 1999 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg fin ut den.

Få tak i addon styling og turbo vinge, da blir den grom. :)

øyenlokk og neon vill ikkje føle seg heime sammen med gammalt godt bofors stål!

Old Volvos never die, they just go faster.

1993 Volvo 940 Turbo

1979 Volvo 242 DL

1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil det der. Men alvorlig talt, neonlys på en 740?

fjerne lykteviskere, lakkere listene under lyktene røde, hvite blinkers, senk og nye felger, så blir den bra. Addon styling om du får tak i det.

Nissan Primera SRi 1996

X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil det der. Men alvorlig talt, neonlys på en 740?

fjerne lykteviskere, lakkere listene under lyktene røde, hvite blinkers, senk og nye felger, så blir den bra. Addon styling om du får tak i det.

Lyst til og gjøre alt dere nevner her og det kommer jeg vel til og gjøre også, men det stopper nok litt på økonomien hehe.

Jeg bor i Sørum, her har alle Volvo omentrent og neon gjør den bare mer stilig. Det er sånn det skal være vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. ikke for å være frekk men liker man neonlys kjøper man ikke volvo. hehe.. men hver sin smak:P

Nei du sier noe der.. Vær sin smak, men jeg har likt volvo siden jeg var liten og fatter har hatt Volvo lastebil siden jeg var født så uansett hva som skjer blir det nok alltid Volvo ;)

Så med eller uten neon er egentlig et fett for meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser alle rakker ned på neon lys..syns det er pent på om det er montert på enn grei måte..slik att ikke NOE av selve rørene vises :)

Pen bil:) Har selv rød 740 med hvite blink runt om å turbo vinge å addon runt om:) må si jeg er stor fornøyd med utsende :)

Har du nå planer om motor skifte? :D

Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst

Volvo V70 AWD R 99mod vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser alle rakker ned på neon lys..syns det er pent på om det er montert på enn grei måte..slik att ikke NOE av selve rørene vises :)

Pen bil:) Har selv rød 740 med hvite blink runt om å turbo vinge å addon runt om:) må si jeg er stor fornøyd med utsende :)

Har du nå planer om motor skifte? :D

Har veldig lyst på turbo motor, men det koster jo nesten mere en bilen vis jeg skal ha en som er forholdsvis ny så det blir nok ikke noe av.. Er helt enig med deg når det gjelder det med neon lysene ;)

Ser foresten at du er fra lofoten, fatter kommer fra hamarøy/tranøy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst på turbo motor, men det koster jo nesten mere en bilen vis jeg skal ha en som er forholdsvis ny så det blir nok ikke noe av.. Er helt enig med deg når det gjelder det med neon lysene ;)

Ser foresten at du er fra lofoten, fatter kommer fra hamarøy/tranøy ;)

ja, koster litt å ha det morro onfiredevi

såpass:)

Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst

Volvo V70 AWD R 99mod vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider