ArraKiss Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Hola! Har tidligere lest om at flere TT'er har en slik klunkelyd i forstillinga særlig ved sving og over små dumper. Noen som kjenner til årsaken til dette? Tenker på å ta en full overhaling av forstillinga i nær fremtid siden jeg hører ørsmå antydninger til en klunkelyd når jeg legger over. (Bytte til Eibach anti-roll bar, foringer, stag osv) En annen ting; Er TT generellt tungere på rattet en andre biler? Synes den er så tung til å ha servo.. mulig det skal være sånn men! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Bilen min lider også av Klunkesykdommen. Men har ikke merket noe til at TT er noe tyngre på rattet enn noen andre biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Jo TT'n er tyngre på rattet en vanelige biler, spessielt med 19":) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Jo TT'n er tyngre på rattet en vanelige biler, spessielt med 19":) Nå blir vel de fleste biler litt anderledes i "rattfølelsen" når du bytter til større felger ;) Men mulig du har rett i at TT er tyngre på rattet enn andre biler. Jeg har ikke merket noe til det hvertfall. Funnet ut noe mer angående klunkinga Arrakiss? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Nå blir vel de fleste biler litt anderledes i "rattfølelsen" når du bytter til større felger ;)Men mulig du har rett i at TT er tyngre på rattet enn andre biler. Jeg har ikke merket noe til det hvertfall. Funnet ut noe mer angående klunkinga Arrakiss? Selvfølgelig, men min er tung på rattet men 16" vinterhjul og, i forhold til andre biler jeg har kjørt.. Er vell ganske naturlig i en bil som skal oppfattes "sportslig".. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Ja jeg tenkte også det at følelsen av kontroll er bedre når det er mer motstand i rattet. Ergo mer sportslig og tight... NoLimit: Har ikke funnet noe mer nei, tenkte å ta en grundig research på det hvertfall.. Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Jeg syns at styringen på TT'n er ganske presis og kjapp, og det er det flere som har kommentert og når de har kjørt den.. Ligner vistnok på eldre biler med tannstangstyring.. Hærlig det at det svinger når det skal, og gir tilstrekklig motstand:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TTOle Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 men det som er den store svakheten på denne bilen er bærekulene. har byttet de, ble helt perfekt. bytt også foringene når du først er i gang. s¨å blir lyden garantert bort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixxl Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Eg hadde og klunkelyder på TTen eg hadde der var det indre styreledd som var dårlige. sjekk disse eller fjørbeinslagera Siter - 98 Audi a6 2,5tdi - 82 Vw Golf 1 Weber x 96 Vw vento x 99 TT x 00 Seat Leon x 02 Seat Leon x 92 Golf cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg