Gå til innhold

Klunkelyden i forstillinga

Ranger emnet

ArraKiss

Anbefalte innlegg

Hola!

Har tidligere lest om at flere TT'er har en slik klunkelyd i forstillinga særlig ved sving og over små dumper. Noen som kjenner til årsaken til dette? Tenker på å ta en full overhaling av forstillinga i nær fremtid siden jeg hører ørsmå antydninger til en klunkelyd når jeg legger over. (Bytte til Eibach anti-roll bar, foringer, stag osv)

En annen ting; Er TT generellt tungere på rattet en andre biler? Synes den er så tung til å ha servo.. mulig det skal være sånn men!

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo TT'n er tyngre på rattet en vanelige biler, spessielt med 19":)

Nå blir vel de fleste biler litt anderledes i "rattfølelsen" når du bytter til større felger ;)

Men mulig du har rett i at TT er tyngre på rattet enn andre biler. Jeg har ikke merket noe til det hvertfall.

Funnet ut noe mer angående klunkinga Arrakiss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir vel de fleste biler litt anderledes i "rattfølelsen" når du bytter til større felger ;)

Men mulig du har rett i at TT er tyngre på rattet enn andre biler. Jeg har ikke merket noe til det hvertfall.

Funnet ut noe mer angående klunkinga Arrakiss?

Selvfølgelig, men min er tung på rattet men 16" vinterhjul og, i forhold til andre biler jeg har kjørt.. Er vell ganske naturlig i en bil som skal oppfattes "sportslig"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tenkte også det at følelsen av kontroll er bedre når det er mer motstand i rattet. Ergo mer sportslig og tight...

NoLimit: Har ikke funnet noe mer nei, tenkte å ta en grundig research på det hvertfall..

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

men det som er den store svakheten på denne bilen er bærekulene.

har byttet de, ble helt perfekt. bytt også foringene når du først er i gang. s¨å blir lyden garantert bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...