Gå til innhold

hvilken front fanger? e30(bilde)

Ranger emnet

MGR

Anbefalte innlegg

Er ikke noe problem nei, er mange som gjør dette. Du trenger bare å bytte frontplata tror jeg, og selvfølgelig fanger. Hvor vanskelig det er vet jeg ikke, regner med det involverer sveising og en slant karrosseriarbeid. Men det er vel ganske plug-and-play om man driver med slikt.

Fin bil det der ja, dog litt store felger etter min smak..

'98 535

'89 320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe problem nei, er mange som gjør dette. Du trenger bare å bytte frontplata tror jeg, og selvfølgelig fanger. Hvor vanskelig det er vet jeg ikke, regner med det involverer sveising og en slant karrosseriarbeid. Men det er vel ganske plug-and-play om man driver med slikt.

Fin bil det der ja, dog litt store felger etter min smak..

ikke verre nei:P da ska det da gå ganske lett:) får bare vente på penger, til bil da:) hva på frontplata er anderledes da?

andre felger hadde gjort seg:)

en anna ting jeg lurer på også.. du ser på bilde av den, så har den ikke noe list på sida. er det bare å ta den av? eller er det innfelt list? så jeg må sveise, og sånn? å bygge ut den kanten?

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den største forskjellen sånn rent utseendemessig er vel at den bygger mye mer ned. Og så må du ha andre grøftelys (eller deksel), og bremseluftkanaler. Og oljekjølergrill. Hvis du leter på koed.dk har de ganske greie bilder av frontplaten, koster 650 penger.

Du må sveise igjen noen ganske store festehull i dørene hvis du skal ta av listene, men du slipper å sparkle noen kant.

'98 535

'89 320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...

Må man bytte frontplate får å få facelift front på prefacelift? Kan ikke bare kutte bort det som blir iveien, å lage nye fester til stålbjelken å henge facelift fronten på dette? M-tech 2 må man vell kappa litt osv for og få til å passe eller tar jeg feil nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider