Axis91 Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Hvordan regnet du ut mål på portene? Jeg brukte et program som heter WinISD. Det kan skaffes HER Siter Mvh Sigurd Damman Bilstereo til familiebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Okay. Får spørre mens jeg først er igang da, hvor bestilte du stinger kabelpakken fra? Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axis91 Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Okay. Får spørre mens jeg først er igang da, hvor bestilte du stinger kabelpakken fra? Regner med at du mente Soundstream kabelpakken..:) Jo, det bestilte jeg fra Engen Audio Siter Mvh Sigurd Damman Bilstereo til familiebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Beklager. Litt i min egen verden i dag. Når man leser på flere sider på en gang så er det lett å blande merker gitt :p Takk for linken ihvertfal :) Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axis91 Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Da var det endelig tid for en oppdatering! Jeg har ikke fått lagt ut noen nye bilder før nå, pga. ferieturer og div problemer med pcen.. Dette ble gjort for et par uker siden: Kjøkkenet brukes også nå som verksed.. Første delen til bassportene er ferdig.. Første delen er ferdigmontert.. Andre delen til bassportene er ferdig.. Slik vil det se ut når det er ferdig (ble litt dårlig bilde). Siter Mvh Sigurd Damman Bilstereo til familiebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axis91 Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Så kom div. turer ++ i veien for byggingen, så vi har ikke fått gjort noe spesielt, før i dag: Da skal vi begynne å trekke kassa.. Overlappingen ble også stiftet fast.. Lim sprøytes på (gjorde det samme på stoffet).. Jeg fikk ikke tatt noen bilder av selve stoffpåleggingen, da jeg mått hjelpe til med å strekke.. Det ble jo ikke så ille! (har kun trukket fronten da..) Noe borring... Og litt saging... Passer perfekt! Her måtte det litt filing til ja.. Gjennomgående bolter ble brukt! Kablene loddes på plass.. Og her er resultatet av dagens innsats! Siter Mvh Sigurd Damman Bilstereo til familiebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 skulle ikke dette være en familiebil? P Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 er du sikker på at det er 6.5" i hattehylla? på min som er en 90 modell gd sedan er det ikke plass til 6" heller. men fett prosjekt og en nydelig kasse (liker grå trekte kasser) Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo powa Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 stakkars ungene dine :D bra fulført den derre basskasa der asso Siter en volvo kan ikkje bli for lav:P photshop <3 celan style <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axis91 Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Da ble hovedenheten satt inn: Beklager noen dårlige bilder.. Det er ikke bestandig så lett å ta bilder mens man bruker begge hendene til å jobbe..:D Den gamle spilleren.. Kabelsko er satt på.. Da var overgangen tilkoblet.. Den nye spilleren.. Braketten settes på.. (jo, jeg tok dette bildet også:)) Spilleren i aksjon. Siter Mvh Sigurd Damman Bilstereo til familiebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Også P1 DA!? OMG! :P Hehe, neida, nå er jeg slem :p Men likte kassa de veldig godt. Slik jeg egentlig ville bygge meg, men endte opp med rund port istede jeg. Pga tuning osv ville resultere i ekstremt små porter. Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 veldig godkjent fotografering, du har visst trent mye på å ta bilder uten henda ja, skarping du...:) Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axis91 Skrevet August 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 er du sikker på at det er 6.5" i hattehylla? på min som er en 90 modell gd sedan er det ikke plass til 6" heller. men fett prosjekt og en nydelig kasse (liker grå trekte kasser) Mont. hullet er 130mm, som jo er for lite for 6,5", men for stort for 5" hvis jeg ikke tar feil.. Vel 6" skal inn i hattehylla uansett, da får jeg heller lage et slags avstandsstykke (MDF-ring eller noe) for å få den til å passe.. Siter Mvh Sigurd Damman Bilstereo til familiebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 alt går med slegge og vaselin... Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axis91 Skrevet August 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 På tide med en oppdatering.. Da var anlegget på plass i bilen! Noen bilder fra kabelstrekkingen.. Siter Mvh Sigurd Damman Bilstereo til familiebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg