Axis91 Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 er det den sony spilleren med 3 linjeutganger? mye gav du for spilleren? Den har 3 utganger ja. Jeg gav 1490,- for den på Bilradiospesialisten.no Siter Mvh Sigurd Damman Bilstereo til familiebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Den har 3 utganger ja.Jeg gav 1490,- for den på Bilradiospesialisten.no :drunk: faen, tror jeg betalte litt for mye da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axis91 Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Hvor mye betalte du? Siter Mvh Sigurd Damman Bilstereo til familiebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Ang trykk inn i cupen, så er det nok båndpasskasse som er løsningen her. Bruker selv båndpasskasse i Sedan, og det er den beste løsningen i en Sedan, uten tvil.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 jeg betalte 2500, og det var gjennom en jeg kjenner som driver stereobutikk. tror jeg skal ta en prat med han jeg... håper det ikke er samme spilleren:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axis91 Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Har også sett på dette kabelsettet fra Soundstream: Soundstream SK-0/4CAP - Soundstream 0/4 Gauge 2 Amp Installation Kit with 1.2 Farad Capacitor, på tilbud til 3000,- Btw. Jeg selger nå 6x9erne, da jeg fant ut at de ikke passet de orginale høytalerhullene i hattehylla...:doh Et par 6,5" skal kjøpes i stedet. Siter Mvh Sigurd Damman Bilstereo til familiebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 annlegg i foreldrenes bil er genialt, huska kor gale muttern klikka for noen år sia når eg hadde stua lancern henna full me annlegg, Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axis91 Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Da var Soundstream kabelsett bestilt! Siter Mvh Sigurd Damman Bilstereo til familiebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 har soundstream settet selv. helt knall! fin og stor sikrings boks fremme og fordeler med volt og strøm trekk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axis91 Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Da var eksamen ferdig, så nå kan jeg begynne få litt fremgang i dette prosjektet. Etter mye plunder, takket være posten, er nå kabelsettet kommet. Siter Mvh Sigurd Damman Bilstereo til familiebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 syns du sa du hadde dårlig råd men her kjøper du kabelsett til 3000 ... hehe alt er vel relativt :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herr_kjær Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 sikkelig tøft prosjekt =D blir nok bra med lyd ut av det der? hehe tøft å sette inne ett såpass anlegg inn i foreldrenes bil da;) Siter Audi Coupe Quattro 2.3 20V Audi 80 - 72 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axis91 Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Ikke le nå.. Dette er tross alt første gang jeg bygger en basskasse: Fikk faren min med på bygginga. Da vi ikke har tilgang til et verksted hvor vi kan stå, måtte vi nøye oss med terassegulvet:D Det gikk ikke så bra... Det gikk bedre.. Jordan vet hvordan!:m'm: Etter litt prøving og feiling, kom vi til fram til hvordan fronten skutte se ut.. Jo, vi har også elektrisk drill... Det gikk jo ikke så alt for dårlig, til tross for at det kun var sagd ut med stikksag.. Siter Mvh Sigurd Damman Bilstereo til familiebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axis91 Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Har også begynt å montere sammen kassa: Da var kjøkkenet tatt i bruk som verksted.. Front og høyre sidevegg på plass... Og så skal den stå "til tørk" over natten.. En av delene til bassportene.. En ekstra bit måtte limes på, da plata var akkurat for kort. Til slutt, et lite "show off-bilde" (porter, topplate og bakplate er ikke montert enda) Siter Mvh Sigurd Damman Bilstereo til familiebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Hvordan regnet du ut mål på portene? Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg