maxstyling Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Heisann. Kjørelysa mine bak virker ikke:(..men har sjekket både lyspærer og sikringer men er ikke dette. Hva gjør jeg??? Må få ordnet det, for blir fort stoppet uten. Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Sjekk jording og ledninger til baklysene;) Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Hvilken bil? Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Og virker parklysa foran når du har på kjørelys? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 har du sjekket om pæra og/eller sokkelen har begynt å irre? har skjedd hos meg noen ganger :) bare å pusse bort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg