Gå til innhold

VOLVO 240 GL - prosjekt 240 GL Turbo

Ranger emnet

MargreteNSK|

Anbefalte innlegg

Hei gutta!

Jeg har en hvit 240 GL -91 modell, han har veldig lyst på sommerhjul nå, og jeg er på jakt etter turbofelgene

Kjøpte bilen 12. desember 2005 av en gammel gubbe som har hatt den fra den var ny. Han var i syden hele vintern så bilen er nesten ikke vinterkjørt (HURRA!) og rust er det mangel på (HURRA IGJEN!)

Det store prosjektet blir å holde bilen så mye som mulig original og likevel gi den det lille ekstra :D det som tas til slutt etter felger, grill, spoiler og anlegg blir vel senking, turbo og omlakkering :D hvitt skal det være!

Hvis noen har felger til meg, eller 240 bakspoilern (den fine uten lys) eller rutegrill (blir 740grill og litt fiksing) så er det bare å si ifra!!

får bare beklage at det ikke er komme bilde ennå, er ikke helt god på URL blabla så får ikke lastet opp bildet...???

her er tråden min på diskusjon.no i alle fall med bilder

http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=748335

Margrete

ok åssen får jeg lagt in bilder??? har ingen bilder liggende på nett, så det hadde vært fint med en "browse"- knapp og en "add"-knapp eller liknende... URL???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, Margrete!

Var inne å så på bilen din, en 91' er jo godt utgangspunkt for turbobygge!

Ellers, husk å lese her:

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=83362

Du må omdøpe tråden din iht. retningslinjene, samt du må ha bilde i første innlegg! Ellers kan du risikere at tråden er slettet neste gang du logger deg inn. Siden du bare har 2 innlegg her, kan det jo være en moderator er så grei å endre dette for deg.. Men det er lurt å vite om reglene uansett.

For å endre tittel, må du redigere første innlegget i tråden din.

lykke til med prosjektet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider