Gå til innhold

Hvem er best på chip?

Ranger emnet


BOS

Anbefalte innlegg

Jeg hat tenkt å chipe min Passat 2.0 TDI. Har tidligere brukt TS-Racing, og var fornøyd med det de utførte. Men det er så mye meninger ute å går. Har også vudert Tuningspesialisten, men jeg vet ikke. Hva vil dere anbefalle? Jeg ønsker mest mulig av både hk og nm!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

litt offtopic gjerne men, leste en artikkel i VWMagasinet idag, der stod det chiptrimming var som dop, skadelig osv.

har dere eller kjenner folk som har blitt påført skader på bilens driverk etc pga dette? eller er det bare ren propaganda for at folk ikke skal chippe bilene?

 

skal snart ha meg passat og da skal det chippes, men stusset litt på dette her så..

hvor mye hk tåler egentlig girkassen på passat sin 1.8t?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt offtopic gjerne men, leste en artikkel i VWMagasinet idag, der stod det chiptrimming var som dop, skadelig osv.

har dere eller kjenner folk som har blitt påført skader på bilens driverk etc pga dette? eller er det bare ren propaganda for at folk ikke skal chippe bilene?

 

skal snart ha meg passat og da skal det chippes, men stusset litt på dette her så..

hvor mye hk tåler egentlig girkassen på passat sin 1.8t?

 

Det er vel en del propaganda også. det er ikke mer skadelig for drivverket vis man bruker litt fornuft. vi har en 97mod passat 1,8t som er chipet(steg3 hos ts) godt fornøyd med det. han sa at både motoren, girkassen og drivverket er meget bra på de bilene og tåler fint ca. 280hk.men så klart med helt dårlig kjøring hele tiden kan man jo kjøre i filler det meste uavhengi av chip eller ikke

# 1996 940 herregårdsvogn

# 1969 Amazon 122S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har et Par kompiser som har stresset litt med Ts sin kundeservice.. Men er forskjellige avdelinger også, Men nå det ikke funker som det skal med chip så skal det rettes på ved klage når den kommer etter 1 dag, Når bilen ikke går med det når det er kaldt og dem sier bare at dem nullstille chippen men ikke penger tilbake syntes jeg bare det er dårlig.

 

Og en annen kompis lurte på om han hadde chip eller ikke og bare sendte em mail til Ts og spurte om det gikk an og finne ut det på noe måte, så får han svar at "Chippen vår får bilen til til og spinne på 1 og 2 gir på tørra" de tviler jeg litt til.

 

Men er ikke sikkert det er slik for alle da..

 

http://www.holmetch.no Han chippet min forige fredag, den går som en kule nå, det var artig :D

..::Audi A4 Avant 1.9TDI::..

..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!!

..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har et Par kompiser som har stresset litt med Ts sin kundeservice.. Men er forskjellige avdelinger også, Men nå det ikke funker som det skal med chip så skal det rettes på ved klage når den kommer etter 1 dag, Når bilen ikke går med det når det er kaldt og dem sier bare at dem nullstille chippen men ikke penger tilbake syntes jeg bare det er dårlig.

 

Og en annen kompis lurte på om han hadde chip eller ikke og bare sendte em mail til Ts og spurte om det gikk an og finne ut det på noe måte, så får han svar at "Chippen vår får bilen til til og spinne på 1 og 2 gir på tørra" de tviler jeg litt til.

 

Men er ikke sikkert det er slik for alle da..

 

http://www.holmetch.no Han chippet min forige fredag, den går som en kule nå, det var artig :D

 

 

Hva ble resultatet der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår