rolfi Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 :) Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Sotet vinduene med biltema sote film, (ble noen huller :P ) og tusja felgene med bingo tusj :D Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metro Skrevet Oktober 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 nice clean look! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Originally posted by Metro Takk for linken, kanskje litt villt, men ikke ille, jeg liker være litt anonym, purken liker meg ikke veldig, ser bilen sånn ut, er det liksom ikke tvil hvilken bil de så liksom.... Hva slags problemer hadde du? Jeg har ikke hatt noen til nå, men har ikke hatt bilen mens jeg har hatt lappen, så har ikke kjørt den no særlig selv da... men har hatt 2 accorder, kjempefornøyd med dem... De feilene jeg hadde var primært rust og alt av oppheng og stasj bak på bilen, kan jo selvsagt være at jeg var uheldig Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg