Gå til innhold

Cabriolet, kjøpetips ønskes

Ranger emnet

Phantom

Anbefalte innlegg

Hei og hopp

Da bilen min blir solgt iløpet av uken leter jeg etter Cab (hadde en post tidligere angånde spm om en Superb, men da den tydeligvis er solgt blir det Cab).

De jeg har sett meg ut til nå er:

Fiat Barchetta (1997->)

BMW Z3 (1996->)

Toyota MR2 (2000->)

Lurer på om noen har eid eller kjørt noen av disse bilene og har noen tips ?

Kriteriene sånn generelt er:

<-160000 (helst rundt 130-140)

Skinn er ett stort pluss

<-135000km

IKKE gul, grønn eller rød

Primært ønsker jeg å høre hvilke erfaringer dere har om disse bilene. Har sett gjennom det meste som er å oppdrive av Cabs på nettet og er primært ikke ute etter forslag om andre biler.

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjørt endel BMW Z3 i vinter og vår, må si jeg var meget positivt overrasket over den! Sportslig og fin, stram og god! Den jeg har lekt meg med er 1,8literen, og den går overraskende godt, men hvis du legger litt mer penger i det, så får du 2 liter'n eller med enda mer penger 2,8 liter'n, og da snakker du kooos bil å kjøre! MEN ta bilen til en naf test før kjøp hvis du ikke er mekaniker selv eller noe sånt! Har avdekket en god del feil på bilen selv om den så 100% strøken ut når den ble kjøpt!

- Nissan 200sx s14a

x Opel Astra 1.8l

x Crysler Neon 2.0l

http://www.auto-supply.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjørt endel BMW Z3 i vinter og vår, må si jeg var meget positivt overrasket over den! Sportslig og fin, stram og god! Den jeg har lekt meg med er 1,8literen, og den går overraskende godt, men hvis du legger litt mer penger i det, så får du 2 liter'n eller med enda mer penger 2,8 liter'n, og da snakker du kooos bil å kjøre! MEN ta bilen til en naf test før kjøp hvis du ikke er mekaniker selv eller noe sånt! Har avdekket en god del feil på bilen selv om den så 100% strøken ut når den ble kjøpt!

De fleste jeg ser på har gått relativt kort 120tkm eller mindre og med servicehefte. Så håper om jeg går for en Z3 at det ikke er en problemfylt bil.. Hvilke feil snakker vi om i ditt tilfelle ?

Må vel ta en avgjørelse i løpet av uka angående hvilken bil jeg skal ha så..

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider