Gå til innhold

Photoshop stress

Ranger emnet

HemiCuda

Anbefalte innlegg

bleh... hvordan skifter folk farge på bilene?

jeg briker brush med overlay og ca 70% styrke.. men da må jeg sitte og pirke.. og det funker ikke på alle farger.. ganske irriterende...

prøvde og photoshoppe min egen bil...

noen som har tips? eller gidder photoshoppe bilen min litt?

annen farge en hvit.. og lurer på hvordan en vinge ville vært på bilen... (sleng på annen styling/felger også hvis dere gidder)

takker på forhånd ^_^

post-933-13804852191367_thumb.jpg

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ganske amatør i photoshop, men har oppfattningen av at man skal bruke magic wand og markere hele karrossen på bilen...

så lager du et nytt layer av utvalget og så bruker legger du farge på layere og justerer graden av gjennomsiktighet slik at du ser alle detaljene på bilen.... noe sånnt mener jeg at jeg har gjort...

funker best på lyse biler

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by even_e84

jeg er ganske amatør i photoshop, men har oppfattningen av at man skal bruke magic wand og markere hele karrossen på bilen...

så lager du et nytt layer av utvalget og så bruker legger du farge på layere og justerer graden av gjennomsiktighet slik at du ser alle detaljene på bilen.... noe sånnt mener jeg at jeg har gjort...

funker best på lyse biler

hva med detaljer på bilen? lister, blinklys.. ting som det?

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HemiCuda

hva med detaljer på bilen? lister, blinklys.. ting som det?