haukhe Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Heisann fotospirer ! :) Dato : Søndag 29 April Sted : Gardermoen NMK (bilcrossbane) - ligger på samme område som Gardermoen Raceway (samme innkjørsel) Klokkeslett : 10 - 16 Det er også mulighet for å kunne spyle av bilen / vaske bilen der oppe. Pris : 30 kr Etter avstemmingen ser jeg at datoen falt på 29 April. max_senk og jeg har hvert oppe ved Gardermoen å sett etter steder, og vi var så heldige at vi får låne Gardermoen NMK sin bilcross- bane, som har ypperlige muligheter til forskjellige bakgrunner og plass til oss bil/foto- interesserte! :) Vi har foreløbig fått lov til å ha rundt 20 biler inne på banen, og vi vil dermed be dere som er interessert i noen bilder av bilen din, sende meg en PM for påmelding, eller på min mail : hege1986@hotmail.com Jeg håper folk er interessert i dette, og at folk kommer med godt humør ! :) De som arbeider der vil muligens også åpne kafeterian, slik at det blir mulig å kjøpe pølser/ vafler og noe å drikke. Slik at de kan tjene noen kroner på at vi får låne området dems! Noe som er utrolig snilt. Det vil bli strengt forbudt med burning, skjer dette vil personen bli kastet ut fra området. For dere som ikke har sett dette føre, så er dette et treff der vi fotoentusiaster(amatører) vil ha bilder av noen gromme biler, som vi da er avhengige av at noen snille bileiere vil stille opp for oss. Dette er også en gylden mulighet for dere som vil ha noen greie bilder av bilen din, uten at det skal koste noe Dette er for at vi fotoamatører skal kunne bli bedre, og også treffes og ha det artig sammen ! Håper dere stiller opp, både bileiere og dere som vil lære litt mer om foto! ! Link til stedet vi skal være : Gardermoen NMK mvh Hege SH Legger ut her noen av bilene som har sendt meg bilde av bila si og som vil delta på treffet ! : Biler som kommer, som har sendt meg en PM / mail ! : Denne S6'en ser ikke sånn ut lenger:P men hadde ikke no annet bilde Det er også folk som har sendt meg mail uten bilde, så jeg oppfordrer folket til å sende bilde med :D Disse fire er også meldt seg på, men hvordan de blir prioritert ute på banen er enda uvisst. Dette er ikke noe slemt ment eller hva jeg skal si, men med hensyn på plass der inne og da inspirasjon. Men noen bilder blir det nok uansett ! :) Er masse plass utenfor også, med mange kule spots! :) Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Najs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 *hulk* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Søtt Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 da er jeg i roma.. jaja.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 I´m in... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Hvis bilen min er "grom" nok for dere, så kan jeg sikkert ta en tur jeg:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Hvis bilen min er "grom" nok for dere, så kan jeg sikkert ta en tur jeg:) Send en PM / mail til meg du :) Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 har ikke no hinsides feit bil. men kan alltids stille opp. Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trust69 Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Hvis jeg ikke skal kjøre bussungene rundt på søndagen så stiller jeg...:deng Siter Slapp av, ALLE får... ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC7 Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Med mindre jeg er syk etter 28. mai er jeg nok med... Det var jo moro forgje gang - og det var på vintern i ett p-hus så forutsetningene er jo endel bedre nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 kanskje jeg tar en meg en tur, er midt oppi eksamenstiden for min del da! Edit: ser det er en søndag.. da kan det bli "tungt" Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Fankern også, jeg jobber sef den dagen. Også erre VW Audi-treff den 28. april og den 1. mai så blir litt mye kjøring. :( Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
button Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 hmm.. høres bra ut! :) kanskje noen av dere kan lære meg noen triks også ja :) Siter ThomasKnappen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 gleder meg;) håper på bra oppmøte og godt vær da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg