Gå til innhold

bilde av prosjekt bilen

Ranger emnet

volvo242TIC

Anbefalte innlegg

her er et bilde av prosjektet (242) jeg hadde liggenes å slenge på disken min :D

snart klar med å skrape tectyl :D kun innerskjermer forran igjen.. jippi :cool:

sandblåsing og noen timer med sveis gjenstår..og noen få ting til :rolleyes:

post-2180-13804852191513_thumb.jpg

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen har ribbet bilen din!!! og ikke nok med det! dem har også tatt med seg alt.. :D

ser bra ut detta!! har du noe mål om hvordan den skal bli seendes ut? og evnt. når er den klar?

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja veit det!! må vært noen unger å ribba kjerra mi! fan! :D

rart døm tok med inredninga mi azz! lukta gammel fyll og pulings :D

nei gitt, intreøret gikk rett på bålet, lukta mildt sagt dårlig..

planer er mange, og lange, orker ikke å ta alt nuh, men noen er som følger :

motor, har en spiller ny 230tic ståendes..blir vel ca 300hk..

nytt drivverk, diffbrems,bremser, bredding, spiler kit, mørke rød parlemor, 18"/19" felg, recaro stoler forran, trekke om baksete, egen laget taktrekk, støpe dørsider i glassfiber, støpe opp til anlegg baki, sjult ledningsnett++++++++

kan skrive alle planene en annen gang :D sitterpå jobb nå..skal akkurat ete kake :D

byggetid : MINST et år (kommer ann på penger)

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, regner da med at det blir bøttestoler.. så lenge du sier du skal ha spraco stoler :) men har du planer om vanelig belte? eller 4 punkt? har alltids lurt på hva folk gjør for å feste dem? altså er det noen annen måte enn å trekke dem bakover og feste dem i "bagasjen"? da blir jo det lite vits med bakseter :\

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bing

hmm, regner da med at det blir bøttestoler.. så lenge du sier du skal ha spraco stoler :) men har du planer om vanelig belte? eller 4 punkt? har alltids lurt på hva folk gjør for å feste dem? altså er det noen annen måte enn å trekke dem bakover og feste dem i "bagasjen"? da blir jo det lite vits med bakseter :\

ikke sparco men recaro :D

skal ha både fire og to punkt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider