ealoken Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 kjøringa di funka bra da Daniel, Momo : treg linje :P men fet film, savner som sagt fler vinkler. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas2400 Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Har problemer med å laste ned filmen. Det går vel okke ann å legge den ut her eller no? Har ikke så peiling på data:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Trykk på linken min i første post også trykker du på Download now. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Holder på å laste ned her nå. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Grei underholdning, men var litt lite vinkler. Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Bra film! :)Fint filma og redigert. Syns det kunne vært litt bedre kvalitet på bilde og lyd, kanskje litt lav musikk i bakgrunnen ved kjøringa, og filming på fler steder som folk sier her. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 kom bare lyd og musikk gitt.. null bilde/film:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Heisann klovn. om du har problemer med å se filmen kan du laste ned http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Video/Video-Players/Media-Player-Classic-for-Win2kXP.shtml og http://www.xpcodecpack.com/ Dersom ikke det funker tar VLC Mediaplayer alt http://www.videolan.org/vlc/ Ellers takk for kommentarer folk. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 takk for hjelpen momo, tok vlc jeg så har jeg det beste;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas2400 Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Har fått lasta ned filmen nå,fin film det. Men var ikke noe fra meg da:( he he. Du har vel ikke noe opptak fra en sølvgrå 940? Tar gjerne imot det. he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 fikk sett nå:D.. feit film det der:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Fikke ndelig sett hele filmen nå. Lasta ned i går men hadde ikke tid til å se hele filmen :p Jeg savnet litt flere vinkler, som er blitt nevnt tidligere her. Men det var vel egentlig det jeg savnet mest, ellers noen småting som ikke spilte så stor rolle. Eller var det en underholdende film! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrLucky83 Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Andreas, hvorfor tejpa du over skilta dine?? Siter -+- Drift Fury -+- Volvo740 Bmw e30 320 M5 motor Mercedes 190e V8 (nye prosjektet) -+- Drift Fury-+- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas2400 Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 jeg teipa over skiltet fordi jeg har hørt rykter om at politi og biltilsynet plutselig kan kalle inn bilen bilen bilen på kontroll på grunnlag av bilder o.l. Mulig jeg er litt paranoid men bedre å være poå den sikre siden,he he. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg