Kjellah Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Skal på teknisk kontrol på biltilsynet. noen som har en liste på hva de sjekker?? Vendligst send en pm til meg med dette. Takker på forhånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 belter, lys, rammenr, foringer, ratt, håndbrekk, fjærer og dekk var det dem sjekket hos meg. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjellah Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Hmmm. Utslipp kansje. har et problem med rygge lyset. dunker ikke. Er det lov og ha knapp på dette. er noe som mangler i girkassa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Hmmm. Utslipp kansje. har et problem med rygge lyset. dunker ikke. Er det lov og ha knapp på dette. er noe som mangler i girkassa. sjekket ikke utslipp på min men er kanskje pga alder det. ryggelysene må fungere. men det er du som setter den i revers mens biltilsynet står bak og sjekker at det lyser så om du da trykker inn en knapp så kan nikke han se det :O Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Er ganske sikker på at ryggelys ikke er påbudt. Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 ryggelys er 1'er feil på eu-kontroll, så det skal vel gå bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 alle lys som er montert skal fungere dersom dem er der! Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 alle lys som er montert skal fungere dersom dem er der! det er sant:) men 1`er feil er noe du skal fikse men du må ikke vise bilen igjen:) er slik jeg oppfattet det iallefall:) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Man Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Er det der skal det funke..samme med tåkelys.Jeg har koblet tåkelyset mitt om til bremselys og det var ikke noe problem. Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Men om du teiper over det så kan det gå igjennom. Bemerk kan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Men fins vel ingen regel at ryggelysene skal gå på automatisk når man setter bilen i revers? Så en bryter er vel greit nok. Hadde det selv på en gammel buss jeg hadde. Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Hmmm...På bilen min så har forrige eier fjerna blinklysene på skjermen foran. Gjort det mer cleanere på en måte. Vil dette skape store problemer på eu-kontroll/evnt. da jeg skar på biltilsynet å skrive inn senking i vognkort? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Hmmm...På bilen min så har forrige eier fjerna blinklysene på skjermen foran. Gjort det mer cleanere på en måte. Vil dette skape store problemer på eu-kontroll/evnt. da jeg skar på biltilsynet å skrive inn senking i vognkort? I Norge er det påbudt med blinklys på siden på bilen. Vet at du ikke får registrert en importert bil uten å sette på plass det. Om det blir oppdaget på EU-kontroll er jo en ann sak. Men du kan jo invistere i blinklys på speilen? :D Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 I Norge er det påbudt med blinklys på siden på bilen. Vet at du ikke får registrert en importert bil uten å sette på plass det. Om det blir oppdaget på EU-kontroll er jo en ann sak. Men du kan jo invistere i blinklys på speilen? :D Såpass ja. Da får jeg bare kjøpe blinklysglass og lime med dobbelsidig teip på skjermen da. Blir verre hvis dem skar sjekke at blinklyset funker da men. Skjer aldri verden at jeg lager hull og setter på ordentlig blinklys. :P Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Gjør som Sharp ra da vel. Blinklys i speilen;) Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg