Gå til innhold

Får ikke lyd i min pioneer DEH-P3600MP

Ranger emnet

killerFly

Anbefalte innlegg

Satt nett høytallerene mine på plass igjenn i hattehylla etter bilen har vært opppusset. men problemet er at jeg ikke får lyd i høytallerene... Spilleren går og allt virker som normalt! Virker som koblingene er fine også. Eneste jeg vet om er at jeg en gang hadde noen høytallere i døren. som jeg klarte å ødelegge kabelen på, med den eletiske vindus heisen.. Finner ikke helt resett knappen heller. Noen som kan hjelpe meg??

Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her..

Proskjektsiden og oversikt over bilene..

http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende at du har kortslutta eine utgangen på spilleren.

På pioneer pleier utgangsic`n å ryka viss det skjer.

Sjekk om mute eller lignande står på.

Prøv med ein annen spiller, så ser du om resten fungera

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt: prøv annen spiller!

Hjelper ikke dette så tar du et multi-meter og sjekker om det er kontakt mellom begge ender av kabelen som går fra spiller til høytaler :)

Tipper at du finner feilen på ett av punktene! Hvis ikke er det selvsagt bare å skrike ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELDIG rart om alle utgangene skulle gå samtidig da... :S

Reset pleier å være under front-panelet. Altså du vipper dette ned (eller tar det helt av) og der er det et LITE hull (en penne-spiss får ikke plass) som du må stikke utbøyd binders eller noe inni :) hold gjerne inne knappen i 10 sek for total-resetting. :)

Funker det ikke kan du jo levere spilleren hos noen og spørre om de bare kan se hva som har skjedd da. (ikke elkjøp eller noe altså) spørr de pent tar de det kanskje gratis tilogmed ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På pioneer (og sikkert dei fleste spillerene) er det ein utgangsic.

Når ein utgang ryker (pga kortslutning) blir det vanligvis ikkje lyd i noen av kanalane. (eg har reparert nokre spillere pga dette)

Har jobbet for elkjøp før, og strax som overtok reperasjoner for elkjøp. (4 år siden eg jobba med dette)

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider