Gå til innhold

Ingen lyd i frontsett, bare i fra basskasa

Ranger emnet

Keikooo

Anbefalte innlegg

ok,har du aktivert utgangen på spilleren nå?

Nei, ikke ennå. Må finne ut hvordan man gjøre det.

Holder på å fikse plass til 6x9'ene nå så må vente med å prøve til jeg har koblet alt opp igjen.

Satser på at det er dette som er problemet:)

Men viss noen andre har noen andre ide'er om hva det kan være så: spytt ut

[-]Saab 95 2.0t se - 2001

[x]Audi A4 1.6 - 1997

[x]Audi 80 2.0 - 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med phono-kabel, mener du signalkabel?

Har prøvd å bruke spilleren som står i gammelbilen, men er samme resultat. Har bare en forsterker der da, så det er ikke umulig at man må aktivere utgang nr 2.

Har som sagt to linjeutganger på spilleren, er det normalt at man må aktivere utgangene før man bruker dem?

Er ofte at man må aktivere linjeutgangene før de kan brukes, men det varierer mellom produsentene, men veit at pioneer pleier å gjøre det sånn.

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ofte at man må aktivere linjeutgangene før de kan brukes, men det varierer mellom produsentene, men veit at pioneer pleier å gjøre det sånn.

Ja, er det ikke typisk at det bare er en sånn liten "piss" feil.

Skal se om jeg får det til imorgen før jobb

[x]Audi A4 1.6 - 1997

[x]Audi 80 2.0 - 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Er det noe du ikke har bytta?

Slik som jeg ser det så KAN ikke feilen være at han ikke har aktivert utgangen ettersom subbene spiller og han prøvde signalkabelen som står i sub-forsterkeren inn i den andre forsterkeren (den som ikke lager lyd)

Altså.. Hvis du har deling på spilleren som sier at sub-utgangen kun skal spille opp til 80hz (f.eks) vil jo ikke frontsettet ditt spille noe over dette når du kobler sub-signalkablene inn i frontsett-forsterkeren din...

Forsterkeren er prøvd bytta så feilen ligger altså ikke her.

Høytalere er prøvd bytta, så feilen ligger ikke der.

Spiller er prøvd bytta så feilen ligger ikke der..

kabler er prøvd bytta så feilen ligger ikke der heller...

Hva faan mer er det å bytte a? Haha.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette begynner seriøst å bli rimelig latterlig!

Har prøvd alt mulig av innstilinger på spilleren, men blir ikke bedre av det:(

Skjønner over hode ikke en dritt nå.

Hadde vi ennå hatt en bilstereosjappe hær i byen så skulle dem ha fått fiksa det, men det har vi jo selvfølgelig ikke. Jævla Narvik allså!!

Vet da faen hva jeg skal gjøre nå.. Begynner å bli rimelig _desperat_

Noen må vell ha hatt noe lignende problem?

[x]Audi A4 1.6 - 1997

[x]Audi 80 2.0 - 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette begynner seriøst å bli rimelig latterlig!

Har prøvd alt mulig av innstilinger på spilleren, men blir ikke bedre av det:(

Skjønner over hode ikke en dritt nå.

Hadde vi ennå hatt en bilstereosjappe hær i byen så skulle dem ha fått fiksa det, men det har vi jo selvfølgelig ikke. Jævla Narvik allså!!

Vet da faen hva jeg skal gjøre nå.. Begynner å bli rimelig _desperat_

Noen må vell ha hatt noe lignende problem?

Jaja,har sett en tidligere tråd med et slikt problem.Der måtte linjeutgangen akriveres :) Finner du det i innstillingene btw? Jeg er ikke sikker på hvordan man gjør det,men hvis du ikke får det til kan jeg stikke bort på bilradio'n å sjekke på en Pioneer.Er sikkert samme opplegg på de fleste.

1xStroker 15" (+BF7501)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finner ikke noen innstiling tror jeg, er ikke sikker.

Hadde vært flott om du hadde orket å sjekke.

Jeg har foresten en fancy en med dvd skjerm på...

Jaok,men regner med det er samme som på litt dyre modeller.Men jeg har ikke tid før tidligst mandag.Så er kansje like enkelt om du setter deg litt bedre inn i funksjonene på spilleren? Les igjennom manualen,pluttselig finner du ut av det vettu :)

1xStroker 15" (+BF7501)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags spiller har du a? Jeg har pioneer spiller sjøl.. Ikke noe dvd-tull da... MEN: få en kammerat til å parkere helt innat bilen din, dra en signal-kabel fra spilleren hans til forsterkeren din! Funker det da er spilleren din problemet! Enkelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider