aVWe Skrevet Juli 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2002 Kontaktet "Seabeach trading" idag, en svensk leverandør av luisi produkter (sånn som mitt ratt) (http://www.seabeach.se/luisi/) De faxet over godkjenningspairer på rattet mitt så nå går forhåpentlighvis det igjennom kontrollen :D Testen av rattet er faktisk utført av "Det Norske Veritas", men det funker som TÜV godkjenning sa han! Har bestillt time den 5. august men han kunne ikke garantere at han du tipsa om tomgr skulle sjekke bilen, men det var han som brukte å godkjenne senking ja fikk jeg fortalt.... så jeg får bare håpe!;) Siter ~Brooom~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juli 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2002 arti å få rattet godkjent med det samme også da,så har du ihvertfall det ute av verden ;) du får bare håpe på at det er han snill-gutten du får snakke med når du kommer å skal godkjenne,da... blir arti å se åssen det går :) btw...sitter du å surfer på jobb nå? hva sier boss'en om det da? ;) hils tutti da,hvis han ikke sover :D Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aVWe Skrevet Juli 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2002 Hysssj!;) Håper det ikke er andre på bygget som surfer rundt her:D Neida han har våkna nå!! snart ferdi for dagen vettuhapyhappy Siter ~Brooom~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffen Skrevet Juli 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2002 Husk å få med alt som skal godkjennes når du først gjøre det, jeg har gjor det i flere "etapper", og det er dyrt, ombygging av bilen koster cirka 1000,- uansett hva det er... I hvertfall det jeg betalte, tre ganger på 1,5 måned... Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg