ingvilgr Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Hei! Jeg har en god gammel Ford Sierra 90. I den satte jeg over en Blaupunkt CD-spiller som også er forholdsvis gammel. Problemet er at etter en kort stund så falt den ene, så den andre høytaleren rett og slett ut. Så, nå og da, hvis jeg har vært heldig, har den ene eller den andre høytaleren (oftest den på vesntre side) kommet tilbake, men da kun hvis jeg har latt bilstereoen stå på hele tiden på svært høyt volum. Den knitrer inn, blir stabil, og så knitrer ut uforutsett, uten at jeg synes det har sammenheng med hverken vær eller vind. Den kan være dø i månedsvis av gangen. Siden dette er en gammel stereo, så er jeg usikker på om problemet ligger i selve spilleren, eller om noe er galt i kontaktnettet tilkoblet spilleren. Jeg har ikke koblet noe av dette selv, så det er som det var da vi kjøpte bilen brukt for noen år siden. Vi byttet bare spiller. Har veldig lite peil på bilstereo, så lurer på om noen har noen ideer? Jeg har lite lyst til å kjøpe meg en ny bilradio for å finne ut at det var tilkoblinga som var problemet. Tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Du kan låne ein spiller for å sjekke. Er det iso-kontakt i Sierraen går dette fort. Eller du kan ta fram spilleren og ta ut høgtalerne for å sjekke høgtalerkontaktene Sånn som du har forklart det, virker det som det er dårlig kontakt i høgtalerdelen inni spiller, eller dårlig kontakt mellom spiller og høgtaler Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg