HemiCuda Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 er et slags biltreff i Haugesund 19 Oktober Car of the Show" skal vist bli kåret.. og det skal være dB Drag ifølge arrangøren vil du kikke på Skyline.. kom til Haugesund :p tror det er han som arrangerer Raglamyr i Haugesund.. ved Amanda Centeret 30,- kr for å komme inn Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaftetryne Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Dei så vil spinna og herja kan gjøre det heima.. http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=17646 Siter Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt. Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet September 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 la ikke merke til den jeg... tror jeg må få sjekket brillene mine igjen :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg