Gjest sicarlse Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 hva mener folket om denne? noen som har erfaringer med denne forsterkeren eller? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=331578 skal kjøre den på et basselement av ukjent merke og effekt! det er en 12". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 En kompis av meg har kjøpt denne for ikke lenge sia,å han dro 2 12" enkelt =) Var godt fornøyd virka d som.Jævli fin pris på den å. Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Jeg har en slik:) Det er en bra forsterker med mye trøkk til den prisen:) Åsså er den VELDIG pen å se på;) Bare synd den er vanskelig å få tak i.. alle er jo utsolgt:( Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Jeg har en! Og den fungerer som BARE F! Nettopp laga ny kasse på subben, å med den forsterkeren spiller det helt sinnsykt. Sidedørene flexer ca .5"-1" :S Den lever det den skal! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Jeg har 1 stk X-1502 monoblokk til å drive 2x12" bassere, funker som bare F :D den har et freeesht utseende, med blått lys på en av sidene i tilegg til at logoen lyser opp i blått også :phatyo Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Som nevnt tidligere i tråden, så får man utrolig mye effekt per krone på disse SoundMagus ampene. ( Trådstarter; søk på soundmagus på forumet, så vil du finne flere tråder og mere info om x1500-serien :) ) Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 takk for hjelpa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 har lett over alt etter denne ampen, men det er ingen butikker som har den på lager. komplett får den ikke inn før i mai! noen som vet hvor man kjøpe den ellers? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lellen Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Tryck kanske ni får av detta steget men ni har absolut ingen kontroll när det gäller det musikaliska. Spelar inte snyggt men leverar effekt för den kronan. Siter Linus"Lellen"Andersson Passat kombi i Espl och Bassrace 2007 Team Ljudgaragen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 det var vel ikke svar på spørsmaålet mitt. har egentlig bestemt meg for denne ampen jeg.... noen som vet HVOR man får tak i den før komplett får den på lager? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Tryck kanske ni får av detta steget men ni har absolut ingen kontroll när det gäller det musikaliska. Spelar inte snyggt men leverar effekt för den kronan. Det er jo en sub forsterker da, skal jo forsåvidt ikke ha noen spesiell pen lydgjenngivelse heller da! Skal bare produsere rå bass da så! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guster Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 tror dere en x-1502 klarer å drive 2*12" kicker på 600 watt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars y Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 ja Siter 97 Eclipse GSX 97 BMW 523ia E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg