soloking Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Jeg har en Rockford Fosgate 12” T1 1200w 600 rms sub i bagasjen, det småkomiske er at min kamerat med sin Boschmann clasohlsonsub med 500w og 165rms spiller skjorta av meg, Bilen er en Volvo 244 med selvbygd basskasse i MDF, jeg har prøvd både lukket og bassrefleks løsning, men merker ikke store forskjeller. Dette burde vel vært motsatt? Hva kan jeg gjøre for å ”svare på tiltale” Mvh soLOKING Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 spørs jo helt hvordan kassa er bygd, hvilken bil han har og hvordan du har bygd kassa :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soloking Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 har nå bygd kassa etter nøye mål og volum fra Rockford Fosgate, han kjører en Toyota Carina og har en ferdigkasse fra torshovbil. ; ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarpH Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 du har go nok forsterker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 carina er vel åpen i forsjkell til din epa traktor. ligger vel mye i det- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soloking Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Mene nå i hvertfall det, Rockford Fosgate Power T5001BD 500 rms. Det pussige er, at andre kamerater i gjengen står side om side med bagasjelukene åpne, blir jeg eid av småtteri som Punch P1 og diverse. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Hvor stor kasse bruker du da? Hvor i bagasje rommet er den plasert,hvilken vei spiller subben? Bor selv på Lade så kunne sikkert møtt deg å funnet en bra løsning på problemet ditt.Skal jo spille ganske greit med T1. Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Har du justert opp gain på forsterkern da? kobla rett? nok strøm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarpH Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Jeg tror også problemet ligger der, justeringer på amp'en =) Så bør du ikke ha den tynneste strømledningene i hylla =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 hvordan har du koblet elementet til forsterkeren? undersøk om forsterkeren klarer å dra 2ohm og om elementet er støtter for dette. ved å koble om fra 4 til 2ohm vil effekten bli doblet! Skal man sammenligne 2 anlegg bør dem bli spilt i samme rom(bil) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Hvordan forsterker er det han karen med clasohlsonsub'en har da? Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soloking Skrevet April 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soloking Skrevet April 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Er litt usikker på om det er koblet i 4 eller 2 ohm , bilradiospes som utførte koblingene. skal i helga prøve å flytte over subben min i hannes bil og omvendt, for å få en skikkelig sammenligning : ) sOLOKING ; ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 hvis jeg ikke tar feil er det en enkel 4ohm spole på rf subben, og den er mye mer tungdrevet enn han kompisen din sin. koblet i 4ohm gir du subben din 125wrms som er altfor lite for å få den til og oppføre seg skikkelig.. gi den 500 du så tenker jeg du begraver han kompisen din Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RS1 Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 hvis jeg ikke tar feil er det en enkel 4ohm spole på rf subben, og den er mye mer tungdrevet enn han kompisen din sin. koblet i 4ohm gir du subben din 125wrms som er altfor lite for å få den til og oppføre seg skikkelig.. gi den 500 du så tenker jeg du begraver han kompisen din Alle Rf power er dobbelspola.. enten 2x2ohm eller 2x4ohm Siter - VW Touran 2.0 TDI `06 -Peugeot 407 SW `06 X-VW Polo OA `01 X-Passat 2,5TDI V6 4M `01 X-Audi A4 1,8 avant `96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg