shm Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Jeg planlegger å bygge om stereoanlegget i bagasjerommet mitt. Lurer på om det er noen i nærområdet som kunne tenke seg å hjelpe til med meninger om utforming av kasse til en 12" Alpine Type-R, plassering av kasse, osv. Har nå en lukket kasse på ca 34 liter plassert midt i bagasjerommet opp mot seteryggen, med fronten av elementet vendt mot bagasjelokket. Vil gjerne at det skal spille så bra som det kan i bilen min, og lurer på om det kansje blir bedre med bassreflekskasse og porter inn gjennom seteryggen eller hattehylla? Siter - 98 Honda Integra Type R - 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt* - 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt* - 83 Ford Sierra 2.0L *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Jeg planlegger å bygge om stereoanlegget i bagasjerommet mitt.Lurer på om det er noen i nærområdet som kunne tenke seg å hjelpe til med meninger om utforming av kasse til en 12" Alpine Type-R, plassering av kasse, osv. Har nå en lukket kasse på ca 34 liter plassert midt i bagasjerommet opp mot seteryggen, med fronten av elementet vendt mot bagasjelokket. Vil gjerne at det skal spille så bra som det kan i bilen min, og lurer på om det kansje blir bedre med bassreflekskasse og porter inn gjennom seteryggen eller hattehylla? Johnsen Elektro Bardufoss kansje... Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gautan Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Eller bilstereospesialisten i Tromsø kansje. Siter - 94 Honda Accord 2,0i x 90 Mazda 323 1,6i x 97 VW Passat 1,9TDI x 86 Ford Scorpio 2,8i x 94 Ford Scorpio 2,0i x 90 Ford Sierra 2,0i x 86 Nissan Patrol 2,8D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg