Gå til innhold

Treff: VW/Audi vårmønstring på Hadeland 28. april

Ranger emnet

Oleee

Anbefalte innlegg

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor lang tid går det fra Oslo egentlig? Ser dem begynner 2t15mins før treffet, på den tiden kommer man jo godt forbi Gjøvik som ligger 45mins (?) forbi Hadeland igjen..?

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekka gulesider. fra moss til hadeland.. kom opp 1 time og 30 min:P føler at det kan være galt utifra det dere sier her.. fatter ikke kjørtet:) satser på at det er noen andre som kan veien osv jeg, så jeg bare lusker meg etter ;) pølser i thermos hørtes forresten veldig hyggelig ut ;D

WWW.ANDREFOLKEDAL.COM

[ ] 91' Golf mk2 GTi 16v ABF

[x] 90' Golf mk2 vr6

[x] 83' Volvo 340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid går det fra Oslo egentlig? Ser dem begynner 2t15mins før treffet, på den tiden kommer man jo godt forbi Gjøvik som ligger 45mins (?) forbi Hadeland igjen..?

Tar ca. en time til Gran ihvertfall... Kanskje jeg slår ifølge med Espen, Burny og slemreke, hvis vi kunne møte et sted? :)

Her er forresten "agenda'n" for dagen: (sakset ut fra VACN-forumet)

Alle gode ting er 3, så på 3 året så inviterer Hadeland Lokallag i samarbeid med Mekonomen Hadeland alle Vw-Audi Club medlemmer til en "liten" vårmønstring på Mekonomen lørdag 28 april.

Ny info:

Kommer til å bli premiert de 3 beste Vw og 3 beste Audi, longest distance, classic, felger og anlegg. Og et par ting til som blir overraskelser. :)

Treffet begynner kl 10.

Premieutdeling kl 13.

vw.sized.jpg

Vært snakk om muligheter for en crusing etterpå men vet ikke helt om det blir realisert.

Skal også ha en Ps3 med et bilspill som folk kan teste. :)

Gode selvvask muligheter med bensinstasjon med 3 vaskehaller 500 meter unna. Og antagligvis mulighet for å vaske oppe på plassen der.

De som kjører Seat og Skoda er også hjertlig velkomne, glemt å nevne det før. :)

IMG_2655.sized.jpg

Bildetråd fra ifjor:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=52035&highlight=v%E5rm%F8nstring+hadeland

Butikken ligger rett ved Rv4 ca 7 mil nord for Oslo.

Vel møtt!

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo stikke innom å hilse på da hvertfall?

Har brukt så og si hele kvelden på vaske utvendig/innvendig, og polert bilen, så nå er den sånn halvveis klar:p SKulle gjerne skifta bakluka først, men det blir vanskelig nå!

Burde vært premie for mest rust på bakluka! Da ville jeg lett vunnet :D

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider