Gå til innhold

Turbo...eller....

Ranger emnet

Peltz

Anbefalte innlegg

Om/hvis/muligens jeg hadde lyst til modde en Polo 6N litt, hvordan går mann da frem uten å være nybakt lotto-pappa, for å sette inn en liten turbo som gir noen morsomme gamp ekstra?? Tenker på en 50 - 100 føll under lokket....hadde vært noe...

MEN, hvem turbo, og hva mer må mann ha...og må mann kanskje være en liten "ingeniøren" for å få montert hele greia...`??

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by Peltz

Om/hvis/muligens jeg hadde lyst til modde en Polo 6N litt, hvordan går mann da frem uten å være nybakt lotto-pappa, for å sette inn en liten turbo som gir noen morsomme gamp ekstra?? Tenker på en 50 - 100 føll under lokket....hadde vært noe...

MEN, hvem turbo, og hva mer må mann ha...og må mann kanskje være en liten "ingeniøren" for å få montert hele greia...`??

kompressor e nok litt enklere å billige :D nitrwkl selge sitt kompressor kit te polo 6N for 10k nå.. pm han du :)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by Gou

kompressor e nok litt enklere å billige :D nitrwkl selge sitt kompressor kit te polo 6N for 10k nå.. pm han du :)

Vet det...har levd medkompressor en stund,gøyå prøvet noe nytt....Derfor Turbo tanken...

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by Gou

har du polo 6N med kompressor ?

Næ, jeg har en CorradoG60,og da selvfølgelig med kompressor. Hadde vært kul å prøvet noe annet..

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by Polo Classic

A/C passer ikke i Polo heller ;)

Nå er vel ikke 6N "ekte" polo iht til deg heller da :rolleyes:

Sitat
Jeg ville gått over lik for å ha A/c i min, svarte skinnseter og svart bil + sommer og sol = inn i svarteste granskauen varmt

importer bil fra tyskland.... A/C er ikke levert på norske 6N`er (pga prisen... kostet nesten 20k i 97)

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by nitewlkr

Nå er vel ikke 6N "ekte" polo iht til deg heller da

Ekte Polo'er har ikke skikkelig forhjulsoppheng, god plass til hjul, servo, ac og dill:rolleyes:

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 years later...