joakim@hortensgutta Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Hei, mottok mitt Simons cat-back anlegg i går. Så når jeg så på dette kom jeg frem til at det vil henge veldig langt ned, noe jeg også har sett på flere bilder av anlegget. Noen som har samme anlegg og har løftet det høyere opp på sin? Målet mitt er å få det så høyt at noe av utløpene ligger på bakdelen av bilen. Altså at jeg må modifisere plastremsa bak slik at de kommer ut. Mvh Joakim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Mitt står ganske perfekt syns jeg. Bruk kortere fester, skjær litt i skjørtet Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim@hortensgutta Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Der er slik jeg også vil ha det. Har du brukt kortere fester hele veien eller bare helt bakerst? Hvor har du fått tak i dette festet? Mvh Joakim Gjerde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim@hortensgutta Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Ingen som kan svare meg på om jeg må ha nye fester for å få heist det opp på den måten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Tror det kun er de to bakerste festene som er kortere. Hør med Svendsen Eksos Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exmith Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 hadde problemer jeg også, Simons dtm, hang ganske langt under plastikken, men jeg tok i under bilen en dag, å da ble feste/potta løfta opp :p Så nå er det perfekt. Siter Audi A3 1.8TFSI 08 x 1998 Audi A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Tok i under bilen en dag? =/ *skeptisk* Slo nedi? Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim@hortensgutta Skrevet April 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Tenkte jeg skulle få sett på det i morgen. Regneder med at jeg skal få ordnet det ved å bøye litt på festene, eventuelt forkorte det ved litt sveising. Prøvde å ringe svensen eksos, men de ville ikke fortelle hvordan de forandret det. Sleipe som de er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exmith Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Tok i under bilen en dag?=/ *skeptisk* Slo nedi? Jepp, kjøpte på en grusvei, så plutselig tok bilen i under der med potta, så festet blei bøyd :) Siter Audi A3 1.8TFSI 08 x 1998 Audi A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim@hortensgutta Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Monterte anlegget igår. Fikk bøyd festet endel slik at utløpene kom helt oppi bakfangeren. Turte ikke bøye det mer, metallet begynte å strekke seg. Men skal få sveiset et kortere feste så jeg får heisa det enda mer, men får ta det som det kommer. Det ser ikke så ille ut nå, og lyden ble også ganske bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Bilder da?? Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim@hortensgutta Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Det kommer. Ble bare så mørkt i går før jeg var ferdig.. Må få heiset det enda høyere opp, men orket ikke begynne med det kl 9-10 i går kveld. Så det får bli ved en senere anledning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg