x3msport Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Har akkurat koblet opp en JBL w10gti på en Soundmagus x-3200. Subben er montert med magneten ut og kassa er lukket og på ca 22 liter. Når jeg fyrer opp volumet så kveles den på en måte. Den spiller ikke like bra bass som den gjorde på lavt volum. Men når jeg åpner koffertlokket så spiller den som normalt igjen. Subben er koblet opp i 3 ohm og jeg har prøvd å fasevende den uten resultat. Noen som har noen forslag til hva som kan være galt? Siter ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 prøv og juster ned gain litt.. tipper du vrenger litt, da vil lyden gå ned Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x3msport Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Det har jeg prøvd. Den spiller bra med kofferten åpen, men når jeg lukker den igjen så kveles bassen på en måte. Siter ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Hva slags bil har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 er ikke bare noe som vibrerer enormt da? Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x3msport Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Bilen er en 65 mustang. Er ikke noe som vibrerer enormt nei. Virker ihvertfal ikke sånn. Siter ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poff Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Høres egentlig ut som om du får utfasing (trykkmessig).. Er bagasjerommet ditt helt tett, eller er det noen form for åpning inn mot kupeen? Siter PG-M25 PG-275 2xPG12" Boston 4.2 Boston (6x9) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x3msport Skrevet April 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Det er så og si helt tett. Siter ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x3msport Skrevet April 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Her er et bilde av hvordan det ser ut nå. Det eneste som demper mot kupeen er en 22mm sponplate. Siter ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 :D så greit nok ut det du har der. hehe problemet kan være som nevtn over at rommet blir for tett når du skrur opp og trykket blir for stort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x3msport Skrevet April 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 skal prøve å porte kassa nå. Og se hvordan det går. Siter ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg