tpower Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 er det noen trim muligheter på TT?? hva kan gjøres? takker for alle svar;) Siter - 95mod Audi A4 B5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 klart det er. på 1,8t motoren er det jo en del og hente ved chiping. så finnes det mange muligheter, større turbo og ic f.eks. Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpower Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 ja, så litt på tsracing, de leverte chip til 225hk som skulle øke til 260hk... Siter - 95mod Audi A4 B5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Husk at slike tall må taes med en klype salt... ;) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 chiptrimme er beste, har du 180, 225 eller 250 utgaven? Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpower Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 har ikke noen enda, kan bli ei lita stund ennå... mn skal prøve å skaffe meg 225hk utgaven senere ;) (håper jeg:P) Siter - 95mod Audi A4 B5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Er vell forholdsvis enkel og få mer effekt ut av denne ja, selv har jeg chip og åpent filter.. Etter chippen var satt på ble den bremset til 210 hk, og går jævli greit:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TTOle Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 el så kan du bytte ut turboen med en Garret T28RS, kan du bremse bilen til 320Hk. mye som kan gjøres. mange som selger turbo kit til denne bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 hva får du av "kun" bytte til denne turboen og chip? 240hk?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 hva får du av "kun" bytte til denne turboen og chip? 240hk?? Med chip så får du ca. 210-220 hk... Så med turboen så får du vell mer en det vil jeg tro. Hva må du egentlig ut med av laken for og kjøpe og få montert større turbo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRG'91 Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Bare GT28RS inkl montering og mapping kommer seg på rundt 40 lapper, legger man til FMIC, dyser, DP og dylikt så passerer man iværtfall 60.000. Dette er bare noen ca priser jeg har fått fra div. tuning firma. Har selv hatt gleden av å kjøre en TT med 28RS(Benket til 286hk) og selv om det kun var en FWD så må jeg si jeg ble meget overbevist om GT28RS er veien å gå om man vill holde bunndelen orginal og bilen skal være en bruksbil. Morten Siter Hva nå??? *Audi TT Quattro *Mazda MX-5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Husk at slike tall må taes med en klype salt... ;) Dette tror jeg det er fler her på Audi delen som overser til tider - desverre. Og hvis du bor i Trondheim er det kanskje nærliggende å anta en tur til ES tuning er det greieste? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TTOle Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Dette tror jeg det er fler her på Audi delen som overser til tider - desverre. Og hvis du bor i Trondheim er det kanskje nærliggende å anta en tur til ES tuning er det greieste? er med på den, folk bytter bare chipen så er trimmingen gjort. for lite trimming utenom chip trimming,. se på svenskene de tar jo helt av, trimmes for en god del kr mer der borte. Noe som ikke koster så mye som 40"laken" er jo en Borg Warner turbo, passer bolt on på 180hk, men da med K04 snelle ca den samme som sitter i en TT225HK.. ikke den lille (180HK)K03 turboen som sitter der orginalt, GIK er hvoedimportør av Borg Warner, pris ca 11-12000, el så kan dere ta en titt i nettbutikken til http://OWP-TUNING.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.