1984GTD Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Skal inn på forstillings-kontroll med golfen. I Trondheim. Hvor lønner det seg å dra med tanke på pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1984GTD Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Hvor mye må man regne for å betale for en sånn jobb ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Alt mellom 1000 og 2500. Møller tok 2100 på kontrollen til meg. Fosegrenda bilsenter eller hva det heter tror jeg ligger rundt 1500,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Kompis av meg tok forstillings kontroll på en nissan 200 sx s13 og betalte 1200 kr de tok da alle fire hjula så tror han fikk det billig da. men det er jo i oslo da Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Litt OT, men kan man få det billigere om man justerer det selv men reiser til et verksted for å få papirer på det? Har mulighet til å justere selv med skikkelig utstyr, men får ikke papir eller godkjenning ut av det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 halve arbeidet er vel bare å sette på utstyret? så får det neppe så mye billigere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackivar Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 på levanger betalte jeg 600kr pluss moms så vart ca 800kr for hele jobben:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 hvor på levanger, og var det 2- eller 4hjulskontroll? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.S Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Litt OT, men kan man få det billigere om man justerer det selv men reiser til et verksted for å få papirer på det? Har mulighet til å justere selv med skikkelig utstyr, men får ikke papir eller godkjenning ut av det hva slags forstillings apperat er det ? Hvis det bare er printeren som ikke virker kunne du jo fikset det for prisen til en forstillings kontroll.. For du trenger ikke noe mer pappirer en en utskrift av målene Siter DR-Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.S Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 hvor på levanger, og var det 2- eller 4hjulskontroll? Er vel strengt tatt ikke noen som driver med 2hjuls kontroll lenger, det er jo like primitivt som et spissings stag, Ved senking er det jo relevant at faktisk camber og spissing er innfor bak og ikke minst aksial forskyvning Siter DR-Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buz Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 mekonomen tar kr 800 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1984GTD Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Hanebo & Sortvik tok 1250;- på Sluppen. Ble justert kun framme. Bak er det ingen ting å justere sa de. De gjorde en fin jobb de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1984GTD Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Smetter innpå tråden og avslutter den med en henvisning til min salgsannonse. Selger en strøken svart 90-frontfanger og pene lister til golf 2. Må hentes i Trondheim. http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=3183&cat=all Ta kontakt. Er lei av å ha den liggende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg