FrankWS Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Hva er et akseptabelt forbruk på min 940, -92 mod? B230FB og 4tr. aut? Forbruket på blandet kjøring på min varierer mellom ca 1.23 og opp til nesten 1.3 l/mil. Hva kan eventuellt gjøres for å få forbruket ned? Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exoticman Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 min ligger på 0.9 1.0 blandet og 0.8 langkjøring men jeg har manuell Siter Volvo 240 b23e har kjøpt 740 tic motor som skal inn volvo 245(høgger) Volvo 245(høgger) Mercedes 230 te (høgger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 For å få forbuket lavere på blandet kjøring kan du kjøpe en annen bil. :P Men mer alvorlig, tror ikke forbruket ditt er unormalt. Det du kan gjøre er å sjekke at bensin, luft, og oljefilter er bra samt ikke for gammel olje. Feil lufttrykk i dekk, ubalanse i hjul, slitne hjullagre og andre generelle vedlikeholdsproblemer kan også øke forbruket men er nok ikke så veldig mye å hente. En volvo med automat er tørst uansett. Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg