Gå til innhold

Hvilken ''Sportsbil''?

Ranger emnet

Summit88

Anbefalte innlegg

hei:-)

jeg skal kjøpe meg ny bil,, har tenkt å kjøp meg en ''sportsbil''..

Kriteriene jeg stiller er::

Den må være pen å se på

Kjøre i fra Bmw 325 og Volvo Tic, altså 200 hester +

Den bør også ikke koste så altfor mye 125tusen til 150tusen

Jeg vill ha noe man ikke ser hver dag på gata, noe som vekker oppmerksomhet,, har tenkt en del på lancer evolution, skyline gts, 200sx og eclipse,, vill også ha tips om andre biler som er innenfor kravene mine:-)!!! noen som har noen forslag om hvilken bil jeg bør kjøpe??;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi S2 er et godt utgangspunkt! Skal ikke så alt for mye til for at den går noe inn i helevte, dessuten ser den meget bra ut også.

Toyota Celica carlos cainz er heller ikke dum. Ikke noe problem å få fres i denne heller.

Begge to er også helt rå om vinteren! å du trenger ikke være redd for å bli frakjørt av 325. 240tic osv hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp en bil med golf med 115 hk deisel så er det ikke mange som drar fra deg vis du chipper den så har du 150 hk og 340 nm og du må ha en bensin bil på på rundt 250 hk får å få mere nm..

Edit: dette var mere et hint på at diesel ikke trenger så mange hester i fothold til bensin.. men det viste du vel uansett..

x:97 Toyota Celica t20 1.8

x:98 Toyota Avesis 1.8

x:99 BMW 320ci E46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: dette var mere et hint på at diesel ikke trenger så mange hester i fothold til bensin.. men det viste du vel uansett..

Det kommer jo helt an på hva han vil ha, og i dette tilfelle en sprekest mulig bil. Da har det mindre å si om en har masse nm slik en dieselbil har.

(-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X

(-) 99 Opel Omega B 2.5 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider