Gå til innhold

Hvilken ''Sportsbil''?

Ranger emnet

Summit88

Anbefalte innlegg

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alfa GTV er pen å se på, syns jeg og den har en hissig motor, mye bedre en supra sin. MEN komforten i den er elendig, vurderte å kjøpe en slik en, men den svakere utgaven. Og gtv'en hadde så dårlig plass at jeg hadde ca 5 cm mellom bena og da rørte jeg siden av døra og midtkonsolllen. Er ikke overvektig eller no, veier 100kg og er 1.80. Så prøvekjøring er veldig viktig.

Endte opp med en celica, og fornøyd m,ed valget, hadde vært litt bedre hvis celicaen hadde RWD system, men men. :)

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alfa GTV er pen å se på, syns jeg og den har en hissig motor, mye bedre en supra sin. MEN komforten i den er elendig, vurderte å kjøpe en slik en, men den svakere utgaven. Og gtv'en hadde så dårlig plass at jeg hadde ca 5 cm mellom bena og da rørte jeg siden av døra og midtkonsolllen. Er ikke overvektig eller no, veier 100kg og er 1.80. Så prøvekjøring er veldig viktig.

Endte opp med en celica, og fornøyd m,ed valget, hadde vært litt bedre hvis celicaen hadde RWD system, men men. :)

største minuset med alfa er vel at dem ikke akkurat er kjent for holdbarheten sin..

Et hav av felger og dekk til gode priser:

Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhm, GTV er da på INGEN måte en stygg bil?

Og du tør vel ikke påstå at en GTV er en bil du ser daglig i gatebilmiljø?

Men når det kommer til påliteligheten er det nok ikke noe å si. Like pålitelig som den italienske regjeringen.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Subaru Legacy turbo :)

Det er min drømmebil! Har samme bare uten turbo, er en drøm å kjøre, massevis med utstyr, kommer deg fram overalt hvor du har nok bakkeklaring, kjører fra litt av hvert (1300 kg, 200 hk)

http://www.imprezadriver.com/phpBB2/garage.php?mode=view_gallery_item&type=garage_gallery&image_id=645

-Subaru Legacy 2.2 GX

454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive

NOK ER NOK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du syns skiltløse gamle Toyotaer er penere å se på enn dette så kan jeg dessverre ikke hjelpe deg:

DSC_9750.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøp Supra Mk3. Ingen kjøper Supra Mk3! Ok?

(Skal handle Mk3 og vil ikke at det skal bli nye "motebilen")

:D :D

Nei altså.. Supra Mk3 eller Porsche 944 turbo. Mener JEG.

DU skal velge bil som DU kan leve med, forstår ikke hva som er greia med å spørre hva andre folk mener når det faktisk er en selv som skal leve med kjerra :)

Btw, "Damned". Forklar hvordan du kom frem til at motoren i Alfaen er bedre enn motoren i Supraen?

Har du prøvd begge 2?

Hadde glatt valgt en yota-maskinist før en alfa-masinist. ANY DAY.

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider