EmiJoe Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Jeg skal kjøpe meg forsterker og 6x9'ere nå, og lurer på en del ting angående det. 1. Når jeg kobler forsterkeren på Line Out'en på spilleren, vil forsterkeren skru seg av automatisk når jeg skrur av spilleren? Hvis ikke, hvordan få til det? 2. Hvordan brokoble en 4-kanals slik at jeg får mer effekt på 2 kanaler? Er HELT ny på bilstereo, så takker mye for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 1 : Nei,du kobler også en ledning som sørger for å slå av å på forsterkeren når du slår på spilleren din.Ledningen går fra Remote på spilleren (vanligvis en blå evt. kvit og blå) og inn på Remote på forsterkeren(merket med REM eller noe i den duren på forsterkeren) 2: Høytaler nr1, + på + på kanal 1,- på - på kanal 2. Samme på den neste høytaleren bortsett fra at du da selfølgelig bruker kanal 3 og 4 ;) Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmiJoe Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Ok, tusen hjertelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Np :) Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Surion Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 2: Høytaler nr1, + på + på kanal 1,- på - på kanal 2. Samme på den neste høytaleren bortsett fra at du da selfølgelig bruker kanal 3 og 4 ;) Ikkje nødvendigvis, er forsterkare som dette er annerledes på.. d står som oftest bridge mellom dei kontaktene du skal bruke når du brokobler. Siter Bagasjerom SOON finished! Det er ikkje ulovlig å være dum, bare utrolig slitsomt for oss andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg