soNiXx Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Selv kjørt flere turer til og fra viksfjord/stavern idag, og har ikke vært så ille. Nordavind, og blåste friskt.. men ikke noe sjø i det heletatt :) Ellers litt overskyet tidligere på dagen idag, regn midt på dagen, men ser ut til at det klarner opp nå utover kvelden. Typisk vær i starten av fellesferien! Åjo.. Flommen i lågen renner jo ut her, så har havnet en del stokker, trær, stoler, campingvogner osv ut i Larviksfjorden.. være litt OBS på det! Håper dette hjalp deg ;) Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 I dag lå jeg bak en førstegenerasjons Lexus GS300 med LS-skilter i Larvik sentrum. Det er ikke en bil man ser ofte her i Norge. Andre generasjon er mye mer utbredt! Stilig bil. Også så jeg en Lexus SCxxx i Sandefjord da jeg dro hjem fra jobb på onsdag (?). Den var rød. Vet noen om denne? Er det en SC300 eller SC400? Jeg så Lexusmerket, så da kan det ikke være en Soarer med 2.5TT motoren. Dette er en svært sjelden bil å se, så denne er jeg ekstra nysgjerrig på. Man må nesten være spesielt interessert for å kjøpe noe sånt. Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GjerstaN^ Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Leif var ute å lufta gatebil rescue bilen i larviksområdet! Gikk bort å prata med han! han blei litt skremt da han hang opp plakater og jeg begynte å snakke til han ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipolar Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Spotta en Nissan Skyline R-33 på Holms kafeteria i dag :)Så pen ut den, høyrestyrt da...Og litt lakk osv, måtte nok til tror jeg ;) Må bare spørre. Men bor du på Holms eller bare liker du å henge der??? Hehe... :bambam: :scared Hehe, er vel kun det at vi henger litt der. Vi fant ut at med kiosk og tak, så var det ganske greit å sitte der ;) Er som regel en vennegjeng på 10 personer som pleier å sitte der å slappe av. Samt at brodern og en del kjenninger jobber der. Masse godbiler innom der ;) Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls<3 Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 NSXen tilhører en kjenning. Daniel som hadde den blå BMW M3 med sinnsyk lakk fra House of color. Han solgte M3en til dama, og kjøpte NSX Stod med gutta istad. Går bra den NSXen...Holder altså til i Larvik. Foresten du som kjører Lexusen da;) Så deg et par ganger i natt. Møter den M3'n stadig vekk. Godt han kjøpte seg den NSX'n sier jeg bare.. Snakk om å ødelegge en rå BMW, ved å sette på plastikk og japsevinge. Blir like deppa vær gang jeg møter den, men fin lakk, det skal den ha! Siter 03' Mini Cooper *01' BMW 316 (solgt) *96' Toyota Celica (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeMmiN Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Hehe, er vel kun det at vi henger litt der. Vi fant ut at med kiosk og tak, så var det ganske greit å sitte der ;) Er som regel en vennegjeng på 10 personer som pleier å sitte der å slappe av. Samt at brodern og en del kjenninger jobber der. Masse godbiler innom der ;) Hei. En del godbiler kommer jo innom der ja! Har jo sett noen selv da, jeg og arbeidskollegaen min pendler forbi der hver dag! Bytter på og kjøre fra Skien/Sandefjord! Vi pendler med 1 sølvgrå S3 og Lilla Accord Type R! Åssen biler pleier dere å stå der med?? Så kan vi stoppe innom og slå av en prat hvis vi ser dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GjerstaN^ Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Hei. En del godbiler kommer jo innom der ja! Har jo sett noen selv da, jeg og arbeidskollegaen min pendler forbi der hver dag! Bytter på og kjøre fra Skien/Sandefjord! Vi pendler med 1 sølvgrå S3 og Lilla Accord Type R! Åssen biler pleier dere å stå der med?? Så kan vi stoppe innom og slå av en prat hvis vi ser dere? De har vel ikke biler...... Sett noen på mopeder som sitter å henger under et tak der på en benk. . . . . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 For noen dager siden så jeg en Evo 6 med xenon-lys, den stygge M3 caben, en eller annen hvit volvo stv (turbo) som gikk noe jævlig forbi Alfhild, og ser jo ofte Tommy i RX7'en og Truls i Supraen også da;) Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Hehe gode gamle travere gir seg aldri vettu Spiritus Sancti ;) Han i den hvite volvo'n er vel noen kompiser av Lars "Vtec" eller Lars Lotto som han blir kalt. Har spotta den lilla s13 i larvik igjenn. Er vel 2 år siden den var på veien. Har full styling å glassfibervinge. Ryktet sier han har blåst et parr ca18det motorer. Men har nå en rb25det? Noen som kan bekrefte/avkrefte dette ryktet? Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 rb25det, er det skyline motoren? Isåfall, så har jeg også hørt det ryktet:) Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipolar Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Hei. En del godbiler kommer jo innom der ja! Har jo sett noen selv da, jeg og arbeidskollegaen min pendler forbi der hver dag! Bytter på og kjøre fra Skien/Sandefjord! Vi pendler med 1 sølvgrå S3 og Lilla Accord Type R! Åssen biler pleier dere å stå der med?? Så kan vi stoppe innom og slå av en prat hvis vi ser dere? Kjører ingenting jeg, sitter som regel bare på med noen bort :) Fortsatt litt til det blir noen billapp på meg ja. Tror foresten jeg har sett S3en din..Ser så mye biler der atte, så blir vansklig å huske alle.. Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30-325 Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Så den lilla s13 her om dagen jeg å, var grom lyd i den ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipolar Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Spotta denne på Hedrum skolen...Pen BMW! Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Spotta en sølvfarget audi a5 og en svart volvo xc90 V8 med sota ruter og spinnere i hjemtraktene. Blærumssoss han som hadde xc'n så det ut som. Ikke gamle karen. Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GjerstaN^ Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Spotta en sølvfarget audi a5 og en svart volvo xc90 V8 med sota ruter og spinnere i hjemtraktene. Blærumssoss han som hadde xc'n så det ut som. Ikke gamle karen. Volvoen kommer fra sandefjord... ikke blærum denne gangen... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg