Spiritus Sancti Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Det er den hvite bimmern som jobber i Stavern. Med M striper på front og panser. Er nok kanskje en M, Men den ser litt sånn halv skrall ut. Har sett en annen Helt hvit orginal en som er grisestrøken. Driver også å pendler mot stavern. Tviler på at det er noe M bil det der.. Ser den daglig.. Det er ihvertfall 6'er, men ikke noe m3 eller noe i den duren.. Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a-powah Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 er ikke det en 316i? viss det er den jeg trur det er så. småchabby med m striper`? Siter Opel manta a Bmw e28 525i, Bmw e28 528i Opel omega(rip)Mazda 323 RWD! (rip) Bmw e30 Solgt.! Bmw e28 520 wrak 3X Volvo 240 Vrak./// FM4 GT Isaksen2k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Stemmer.. Hvis det er 316 har den enten 7" eksos eller fri eksos:D Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 vwgolf3: Kristoffer Nedal. Kjører den røde corradoen i byen her ;-) Dagfinn som skrur på den for det meste.. hehe Nylig senka og har fått på no satans breie felger. Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Det er den hvite bimmern som jobber i Stavern. Med M striper på front og panser. Er nok kanskje en M, Men den ser litt sånn halv skrall ut. Har sett en annen Helt hvit orginal en som er grisestrøken. Driver også å pendler mot stavern. Må du slutte å tru at alt er M. Mistenker at du kun sier det for å senere kunne skryte på deg at du har flisa alle M bilene du har møtt :titties: Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m30bXX Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 er ikke det en 316i? viss det er den jeg trur det er så. småchabby med m striper`? åja, håpa nesten at det var en "dtm" e30 som kjørte rundt her i nærheten. veldig intresang bil det u see ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsLotto Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Litt off topic. Tenkte jeg skulle si hei og hå til alle sammen her ;P Jeg som kjørte rundt i en sort HB Civic VTi som alle kunne høre, haha. Den er nå solgt så venter på ny grombil. De som ville se ett bilde av Nedal sin Corrado så tok jeg et bilde av den, dagen etter Senkinga og de nye felgene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Må du slutte å tru at alt er M. Mistenker at du kun sier det for å senere kunne skryte på deg at du har flisa alle M bilene du har møtt :titties: Må du skjerpe deg litt. Hvor får du fra at jeg har mistenkt alt av bmw for m? Å jeg har aldri skryti av å kjøre forbi noen noen gang hehe så du burde sjekke opp fakta ditt før du spyr ut med søppel ;P Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Bla litt framover i denne tråden så ser du Åjo, Bjørn forteller mang en historier på jobben hvor du skryter av å ha flisa BMW'r! Vi blir nesten naboer forresten nå, steinkast unna Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s_P_m Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Ingen som har spotta harry brakka mi på tur rundt i sentrum a? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Bla litt framover i denne tråden så ser duÅjo, Bjørn forteller mang en historier på jobben hvor du skryter av å ha flisa BMW'r! Vi blir nesten naboer forresten nå, steinkast unna Hehehe du er ikke go. Å det sier litt når man stoler på rykter uten å forhøre direkte med den det gjeller. Ja veit du skal parkere rett borti her hehe. Men nå sporer vi langt av denne tråden. Så hold unødvendig svada for seg selv. Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Hehehe du er ikke go. Å det sier litt når man stoler på rykter uten å forhøre direkte med den det gjeller. Ja veit du skal parkere rett borti her hehe. Men nå sporer vi langt av denne tråden. Så hold unødvendig svada for seg selv. Slapp av nå gutter. Dere kjører jo ikke fra noen. Dere kjører jo som gamle menn med hatt begge to! ;) Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Slapp av nå gutter. Dere kjører jo ikke fra noen. Dere kjører jo som gamle menn med hatt begge to! ;) Hehehe Ikke tut jeg kjører så fort jeg kan!! Du kjører jo som du skulle ha stjelt både bil og bensin ;D Men back to topic! Spotta faktisk en toyota CAMRY på danebo i dag! En styla Camry må jeg inrømme er et sjeldent syn, tror jeg faktisk aldri jeg har sett før heller ikke camry. Møtte den på vei til Horten seinere på dagen også sånn ca klokka 5. Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 [iRONI]Dæven, som tatt ut av Fast and the Furious filmene![/iRONI] Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30-325 Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 hadde ikke vært helt heldig han der nei hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg