vwgolf2 Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 så en vaken orange mr2 i Hvarnes når jeg var i bursdag oppi der for noen uker siden..kan jo hende han bor der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipolar Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 MR2en tilhører en som heter Morten, han bor på Verningen :D Foreldrene bor i Hvarnes, så kanskje ikke rart den ble spotta der en gang også ;) Og noen ting jeg må si, prisen han har gitt for den er skyhøy, og dekalene på siden ser ikke ut i dagslys! Regner med det er denne dere tenker på Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 da er det ikke så rart nei :) noen som har litt info om en sort scirocco som går i byn..lurer på om det er en 16V Turbo? :watchout Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipolar Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 da er det ikke så rart nei :) noen som har litt info om en sort scirocco som går i byn..lurer på om det er en 16V Turbo? :watchout Syntes jeg så denne jeg også. Pen bil! Men en liten ting, spotta også en Corrado nede på Jysk rett før helgen..Den er vel ikke din VWGolf2? Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 den er min jo :) jobber på nanset standard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipolar Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 den er min jo :) jobber på nanset standard Den var det ja..Måtte snu meg godt da jeg kjørte forbi deg ;) Sinnsykt pen bil! Bilder? :morph: Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 takk for det du :) bilde..tja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipolar Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Se der ja :) Pent pent! Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 den er min jo :) jobber på nanset standard Den har jeg sett flere ganger:D Som sagt utplasert på jysk, og var ofte på lageret å titta bort på bilen din:D Tøff bil, men ser noe merkelig ut at side skjørtet er lavere en front og bak fanger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 kan se litt rart ut ja..stod styling bakfanger på når jeg kjøpte den,men den ble raskt kasta på grinda ;) skulle gjerne tatt dem av,men det er ikke bare bare! de sitter noe inni H*****e. men kan love at de går ved en evnt. hellakkering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GjerstaN^ Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Den sciroccon ER en 16v turbo.. Vet han er lærling hos møller larvik... Den gamle bilen til hans på møller har jeg også hørt... ryktene går fort i larvik :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilDuce Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Denne passaten kan se ut som en liten sivil.. Ikke 100% sikker.. Men ihvertfall, vær obs for en slik :P Så slipper dere :jail ihvertfall Siter 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1998 Nissan 200sx S14a Sportline 1997 Honda Civic 1.5i VTEC-E - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Blinker blått i blinklys og tåkelys da så.. Regner med det.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Trodde det var godt kjent at Vestfold PD nå har 3 sivile passat'er og 2 sivile A4 Avant'er :P Kan ikke stole på noen lenger :P Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Best å sette fra seg bilen om dagen nå:) Blir jo stoppa uansett av en eller annen grunn. Skam grom den sorte lamboen i larvik ja. pendler oslo - larvik den. Sikkert fin tur med en slik bil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg