Gå til innhold

Styling for nybegynnere:D

Ranger emnet

safari

Anbefalte innlegg

Min bil en golf3 gl 90hk 5dørs 95 modell skulle jeg gjerne ha gjort noen småting med for å få et lekrere utseende. slik den er nå,hlet original så ser den ganske kjdelig ut.

Har ganske lite peiling på styling av biler så kunne trengt noen gode råd og litt input ang. den biten.

Har ikke så altfor mye penger å bruke for øyeblikket men har tenkt å spandere litt penger etterhvert.

Har lyst å få på noen større felger,senke den og skifte ut lyktene og blinkerne på bilen ihvertfall. Kanskje montere effekt anlegg og diverse.

Så hvis noen har noen gode råd om hva som kan være lurtå begynne med først og hvordan det gjøres og hvor jeg kan få kjøpt deler billigt så mottas forslag med stor takk:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som amerikanerne sier K.I.S.S. som da står for Keep It Simple Stupid :D Senk og felger, så er du langt på vei, koster ikke sååå mye heller da, om man finner pene brukte felger, og rett sted å handle senk. Høydejusterbart er jo best senk da, det er min mening da ;) Videre så kan du jo bygge om til Vento front, da det ser meget bra ut på golf 3 :) Men det er jo litt arbeid da. Ellers er det jo bare å holde bilen ren og blank, en god polering hjelper mye på.

Vento front:

rocker.jpg

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vento som jeg har litt trua på å bygg om til golf front=) så kauk ut=)er lykter med angels eyes å men får se=)noen som vet hva som trengs å byttes over eller?har felger til deg å vist duh er int=)

# Gauldal-Gatebil #

vw jetta tdi sportline med luftfjæring

lexus is 200 tte

Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart.

vw vento - full styling,18" .justerbart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plastic er faktisk ikke "fantastic" hva angår VAG. Ta alt Mad_Maxx sier som Guds Ord; da ender man opp med en bra slede til slutt.

EDIT:

Det styggeste jeg ser på gata er biler bygget med billigdeler av Torshov-standard. Nå sier jeg ikke at alle økonomibygge' automatisk går til faens, men mesteparten gjør det. Bygger man bilen med å "klæsje på" komponent etter komponent (les: eksempelvis Lexuslys og grelle bodykits) uten å ta hensyn til helheten ender man opp med noe avskum som hurtig burde brennes ned til grunnen før noen skader øynene ved se på det. Gir ikke bygget et bra helhetsinntrykk er det bare å rive ned alt sammen og starte fra scratch igjen, fortrinnsvis etter nye blueprints. Et bygge som mangler helhet er et bygge som mangler alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider