Gå til innhold

Trenger noen tips!

Ranger emnet

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Jeg skal maskin polere en bil.

Og jeg trenger gode produkter som fungerer optimalt, gidder ikke og kjøpe noe dritt.

Som jeg hvet kommer dere til og si jeg skal bestile og kjøpe fra usa whatever

det gidder jeg ikke, dette er produkter jeg må få kjøpt på mekonom/thorsov/bilextra,

Det jeg skal gjøre er og rense en bil innvendigt, så skal jeg rubbe opp lakken igjen, og så polere igjen.

Kan noen gi meg tips hva slags (lakkrens/rubbing)middel som fungerer best, gjerne et skrapt middel. som fungerer som faen, og et polerings middel som holder glansen en stund, Og disse produktene må jeg få kjøpt i min lokale bilforeting, ikke fra langtvekkistaden, på pc. Og fungerer noen av disse poleringsmakinene fra biltema? eller skal jeg gå for et litt dyrer allternativ..?

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, ja lurte på om den 2 hoder maskina var fin. Da handler jeg en slik i morgen :)

Og skal dra til en bilextra eller en slik butikk og se om jeg finner noe meguiras :) får vel prøve ut dette, selv ble jeg litt avhengig av autoglym når jeg prøvde dette for første gang,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn igjen, følger etter deg jeg............ha ha

ScratchX er også et godt produkt.

ScratcX + nxt tech wax = bra

Husk Microfiber kluter til å fjerne voks/polish med. MÅ HA produkt. til og med favoritten din har det http://www.sonax.no/n416200.html "proffenes valg" he he

Ok, skal prøve og få tak i dette:) skal kjøpe meg ny bil til lørdag den er 20 år gammel får se hvor mye jeg kan hente frem lakken igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe den er ikke helt 20 år gammel men er en 89- model og det er en Senator :) 3.0 manuel kasse. Blir helt rått!Sommer bilen! og jeg gleder meg og få omega A bort,!Smeller på keskin felga på senatoren :) og den er senket mye fra før så det kommer til og bli bra :) tror du ikke? men men har ikke kjøpt den enda, men blir en senator ,må hehe, er helt forelska i senator B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn igjen, følger etter deg jeg............ha ha

ScratchX er også et godt produkt.

ScratcX + nxt tech wax = bra

Husk Microfiber kluter til å fjerne voks/polish med. MÅ HA produkt. til og med favoritten din har det http://www.sonax.no/n416200.html "proffenes valg" he he

I dag 00:51

Er helt "grønn" på polering med maskin, men brukes ikke maskina til å fjerne voks/polish:wonder:

Eller bruker dere Microfiber kluter der maskina ikke kommer til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke noe ScratcX på meg truhha, sverger til Sonax ;)

4261e935490f8e84b6081df9c6d1ccb4.jpg?ts=1177070871

Glemte og kjøpe den to hoda poleringsmaskinen, men det blir innkjøpt på mandag, så skal jeg se om jeg får kjøpt meg bil i morgen, så blir det full shinnings :)Gleder meg allerede, er noe spesielt med og kjøre nypolert bil!:phatyo

Lenke til kommentar
Del på andre sider