Tidligere bruker Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Hei Jeg har en russebil, som nå er ferdig bygget. Det som er tingen er at vi har ett skap som er boltet til gulvet med løst lokk\plate (med hakk til å stå fast). Vi vil bygge noe kjølegreier nedi skapet, noen idéer? Jeg tenkte meg søpplesekker og isopor, med backup fra kjøle\fryse elementer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Hvorfor ikke bare sette inn et kjøleskap av typen lite, med omformer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Hvorfor ikke bare sette inn et kjøleskap av typen lite, med omformer? Kjøleskapene vi har er for store, og omformere koster. Så vi er ute etter "nesten gratis" løsninger :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Var russ i fjor, og vi brukte bare kjølebagger med kjølelementer i... Lånte bare av foreldrene mine :) Siter 2011 Lancer Sportback 1986 BMW 325 Coupe http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Du får og kjøpt elektrisk kjølebag som man kobler i segarett-tenneren. Disse funker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg