kleiven Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Er det noen her på forumet som har godkjent hos BT 80mm senk? Vet jeg kom over en tråd her en gang der det var en som sa han hadde godkjent, men finner den ikke igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Gewinde er vel godkjent fra 20-80 mm senking? Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 vurderer å kjøpe igjen ett senkesett jeg hadde på den forrige golfn min, å da var jeg på BT å hørte om godkjenning, men da var han ikke sikker på om det gikk. Fordi det var noe om minste klarering mot bakken... Har papierer på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 minste bakkeklaring til faste deler har jeg hørt er 8 cm... dvs ikke frontfanger leppe osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 minste bakkeklaring til faste deler har jeg hørt er 8 cm... dvs ikke frontfanger leppe osv mener det var 8cm han pratet om ja. Men det gjelder ikke fanger å sånt alstå, enda bra det da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackivar Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 bakkeklaring er ikke noen grense men nederst lys skal være nermeste bakken max 8cm.. 80mm ikke noe problem så lenge har papirer og slikt.. men pass på ikke dekket og slikt tar borti og ha spen i fjærer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg