royzz Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Var hos hos naf-senteret i går for å justere spissinga på min Audi s3 ettersom jeg har kjøpt meg nye 18" felger og senka den 40mm med fjærer. Framme gikk det greit å justere så der fikk han det til, men bak står hjula skeivt. Dette fikk han ikke til å justere noe på siden det ikke lot seg gjøre sa han. What 2 do? :S noen som har tips? hehe... Ser jo ikke så kult ut når hjula står så skeivt..:helpme: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Helt vanlig på S3 det. Ser det her. http://vagner.jeje.je/bilder/album337/IMG_4049?full=1 Forge eller H&R selger justeringsstag. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 sånn blir det:) skal du ha justert dette må du ha justerbare camberstag bak.. Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royzz Skrevet April 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 får vel bare leve med det da :) takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Er det snakk om spissing eller Camber da? Ut i fra trådstarter høres det ut som han ikke klarer å justere spissing bak? Detter går fint å justere bak. Camber derimot... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royzz Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Det er vel camber, mye stress å sette på dette? noen som har peiling på pris? :) mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg