Gå til innhold

Alpina Bmw B7

Ranger emnet

K-Busch

Anbefalte innlegg

kopiert frå http://www.roadblock.biz, derfor på dialekt

ny modd frå mej.

dinne gongen he ej tatt føre mej en ALPINA BMW B7 (2004 modell).

ditte e gjort :

-ny front

-sideskjørt

-speil

-"gjelle"

-kvit baklykt

-fanger bak

-cleaning av dørhandtak

-stort luftinntak på sida av bilen

-deep dish felg bak

alt sammen e brush unntatt hønsenettingen i frontfangaren..

orginalen

2004bmwalpinab7sa1920x1ah4.jpg

modd

bmwalpinabuschww5.jpg

modd, high res.:

bmwalpinabuschws8.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge bilene er råe etter min mening... men du må ikke style biler som allerede er kule! Du må finne biler som har potensiale, jeg sier ikke at denne ikke har potensiale, men at den er kul fra før av, den har ikke blitt noe bedre, men den har forandret seg på sin måte! skjønner du hva jeg mener?

PHOTOSHOP VETERAN

http://www.takinkroop.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaa FFS!!!!! Alpinaen er rå orginal, men det du sier om potensiale bør du tenke litt mere på? alle bilder av biler kan moddes, altså har alle potensiale.. nå husker jeg hvorfor jeg slutta å poste her... fordi jeg alltid får mer kommentarer på orginal bildet enn modden...

ikke style biler som allerede er kule sier du? jaha, kan vell ikke modde en mustang heller da for eksempel? eller en skyline, eller en audi q7 eller for den del en Lada (ja, jeg syns lada er kule)? kan hende jeg har missforstått deg litt men..

...takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pen bil. men så litt rart ut med så stor kant på felgen bak, i forhold til forran.

takk.

ok, skal lage en liten kant på felgen framme også. takk for tipset ;)

Bra, ser ingenting som ser uekte ut.

har sett bilen prikk for prikk, likte det lille luftinntaket på siden nesten helt foran

takk :D har faktisk prøvd å få det til å se ekte ut alt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge bilene er råe etter min mening... men du må ikke style biler som allerede er kule! Du må finne biler som har potensiale, jeg sier ikke at denne ikke har potensiale, men at den er kul fra før av, den har ikke blitt noe bedre, men den har forandret seg på sin måte! skjønner du hva jeg mener?

Veldig OT nå, men modder ikke du mye Audi?

K-Busch: Likte fronten din, men sideskjørtene ble litt mye synes jeg.

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider