Gå til innhold

Video: Liker ikke råkjørere

Ranger emnet

Dodgy

Anbefalte innlegg

Drøøøyt! :)

Det er nettopp sånne ting som dette som gjør at man bare har lyst til å råne, å råne, å råne hele natten til de dukker opp.

Jeg... vil... Oppleve... en... sånn... ... galning! :anger:

Edit, Kudos til gutta bak kamera som holder seg dønn seriøse og ikke tuller til klippet! :)

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drammen? Det var en kompiss av meg fra bjørkelangen som hadde filmet det.. Kommer fra strekningen etter Mekonomen der (mot aurskog/fetsund) i 60 sona der..

Ble filmet i fjor en gang..

Øh nei!

Dette ble filmet i øvre eiker,mener det var veien mot ormåsen.

Hører jo han nevner ormåsen i klippet også!

Lek forsiktig, voksne kjører

Bmw E46 320i - svart som natta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan opplyse om att det er fra Vestfossen.. nærmere bestemt Ormåsen bakkene, om noen kjenner til detta!

Det er faktisk ustyrlig fett å se hvor mye detta klippet har tatt av! :D

Han som har filma det er søskenbarnet til dama, og da snakker vi om å være på rett plass i rett tid! :D

Historien er som følger;

Han (les: "Sinnamannen") bor midt i noen 3km lange bakker opp mot ett boligfelt med, tja, 350 hustander ca.. og der kjøres det i alt fra 50 til 150 km/t til tider!

Så det er kanskje ikke så rart mannen er litt svett iblandt.. I all rettferdighetens tegn liksom!

MEN, det som var greia da detta klippet ble spilt inn er att han lå i grøftekanten med lommelykt for så å sprette opp og drive å skremme folk som kom kjørende.. Antagelig for å gi dem en støkk så det (etter hans tro) ville kjøre saktere neste gang..

Han spratt ikke opp forran bilen til han som filmet, men bak.. så det lurte litt hva detta var (rundt 2-3 tiden på natta), og på vei tilbake så stoppet de for å spørre hva han dreiv med..

Siden har vi fått høre att mannen faktisk har vært på Lier (psykriatisk sykehus), om dette er sant eller har noen kobling til hendelsen.. DET vites ikke!

Men ett helvettes legendarisk klipp! :D

Jeg har ett stillfoto av mannen liggende også, men tror jeg bevarer mannens sjelero og lar vær å poste det!

Skal tross alt kjøre forbi huset hans endel år når jeg flytter tilbake til ormåsen på høstparten engang! :D

uNF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veien heter jungerveien og går opp til Ormåsen.

Lå i grøfta og lyste på bilene som kjørte forbi.

Skjedde en del før de begynte og filme også. Ekke helt bra han karen der. Kjenner strekningen og de som filma godt. Det går vel ganske fort opp og ned bakken der.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...