Jtand Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Etter at jeg skifta bærebru på Mondeo 1993-modell, så går hjulene i hver sin retning :P Det er ca 10 grader forskjell. Tror det er spissinga som må justeres, har aldri gjort det før. Noen som kan forklare meg hvordan jeg gjør dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Hva gjorde du når du skifta bærebru?.... Du trenger ikke demontere styreleddet/endeleddet slik at du skal klare å føkke opp spissingen.. Spissingen må nokk bli gjort på et verksted.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Du har ikke montert bærebroene på feil side? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aliennn Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Har justert spissing selv en gang på grav.. Men vil ikke anbbefale d. Koster ikke all verden på et verksted da.. Siter Vinterstylingen er montert.. ;) Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg