940T Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Dere som har shimsa opp wg på fk motoren. Hvordan er det dere gjør det? Må man av med staget eller? Er det lettest å skru ned hele wg? Hvor mange skiver må man ha til 0,5bar ca? Mulig dumt spørsmål men øya er firkantig :zzzz: så spør heller først.. Siter ´94 945: B230FT SOLGT ´95 850 : B5252S- SOLGT ´86 240 : B230A- SOLGT ´83 240 : B230A- SOLGT :( gobilen ´85 360 : B200K- SOLGT (SPIKER) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240FK Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 du skrur ut de to skruene 12mm trekker tilbake wastgaten og legger mellom 1 skive på ver, (ca 1,5 mm) holder for o,5bar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 det er dog ingen god løsning....hver gang du skal justere, må du vente til motoren er kald før du så mye som rører ved turboen, og justering tar da jævla lang tid. Sats heller på bleed-ventil... det er bedre, enklere og mer effektivt. Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.